Sunday, January 16, 2011

PENGALAMAN PERTAMA MAIN SOFTBALL ..

haha . best main softball nii rupenya . sedang khusyuk baca buku kt bilik sukan ckgu syam dgn tgkas memukul meja kt bilik sukan tuu . terkejut beruk kauu . haha . org sedap sedap baca buku dia lg sedap terkejutkan org . haha . masa tuu aku tgh qm kt bilik tuu . dari pukul 3 smpai 6.30 ptg . lepas berbual dgn ckgu syam . dia ajak main softball . aku apa lgg . main rr . mula mula main bola slow . lama lama main baling bola rejam . bab tu plg best . aku gagal tgkap bola tuu n then kena bibir aku . haha . pecah bibir aku . darah mengalir jew . tp slmt tak sakit . haha . lpas tu aku smbg main balik . baling bola tu dari jarak jauh . tgkapan pun dah smkin kemas . lpas puas main 1 jam lebih kota org rht . haha . amik kau . tgn lemah gila . pastu sakit . grrr .

No comments:

Post a Comment