Saturday, June 1, 2013

KEM PLKN SRI LEDANG , TANGKAK JOHOR

Assalamualaikum :D

alhamdulillah aku akhirnya berjaya menamatkan latihan asas Khidmat Negara Kumpulan 2 siri 10/2013 hahah . tetapi agak terkilan kerana tidak dapat bersama-sama rakan lain di hari penutupan kumpulan 2 kerana aku terpaksa keluar sebulan awal kerana panggilan untuk belajar sudah tiba :') tetapi bagi aku 2 bulan bersama mereka sudah banyak kenangan yang aku dapat . aku takkan lupa semua tu . lagi lagi kompeni ALPHA . GEMPUR LAYAR !

alhamdulillah lepas 2 minggu kt kem , pertandingan PEMBINAAN PASUKAN diadakan . kompeni ALPHA , BRAVO , CHARLIE dan DELTA bertarung sengit untuk mendapatkan number 1 . tetapi alhamdulillah kompeni aku , ALPHA berjaya memenangi PP ini . julung kali kompeni alpha menang dalam Pembinaan Pasukan :') tak percaya tetapi itulah realitinya . even kita orang tak kenal 1 sama lain , namun di sini kami bersatu hati untuk menjadikan kompeni kami satu kompeni yang terbaik :') wira 271 ALPHA . itulah number index aku . :)

GEMPUR LAYAR
KOMPENI ALPHA
KEM SRI LEDANG , TANGKAK
KUMPULAN 2 SIRI 10/2013

-PANJI / BENDERA SANJUNGAN KOMPENI ALPHA-

KOMPENI ALPHA - WIRA DAN WIRAWATI

alhamdullilah sepanjang di kem aku banyak belajar benda baru . di sana aku di ajar supaya menepati masa dan berdisiplin tinggi . hormat antara satu sama lain . yang berpangkat dan tidak berpangkat . syukur ke hadrat ilahi aku diberi tanggungjawab sebagai KOPERAL sepanjang berada di kem . agak berat tanggungjawab yang diberi namun aku cuba yang terbaik . dalam menjalankan tugas kadang kala aku terlalu serius dan ada kalanya aku main-2 . haha . lantaklah .

tetapi apapun aku bangga kerana dapat BERKHIDMAT UNTUK NEGARA walau hanya 2 bulan ^^^ yeayyyyyy . k bye . haha

No comments:

Post a Comment