Tuesday, July 24, 2012

berbuka seorang diri :')

Assalamualaikum :)

yeah syukur alhamdulillah harini dah masuk 4 ramadhan . yeay ada berapa hari lagi sblm syawal . tapi pelik tahun ni . aku terlalu letih haha . penat bagai baiii . hew hew :P

okayy harini aku berbuka sesorang . angah and li dah gerak p rumah akak . then abg dah balik rumah mak mertua dia . sumpah sedih :'( berbuka seorang diri hmmmm . aku tak tahu laa mcm mana ni . dalam dompet just tinggal 10 ringgit . tak tahu nak buka apa nanti . mak :'( papa :'( ayin rindu sgt . dah lama kita tak berbuka sesama :'( . 

mak 
selalu bulan ramadhan masakan mak laa paling ayin suka . masakan mak adalah masakan paling sedap pernah ayin makan :'( mak ayin rindu mak . mak :'( mak , selalu sahur mak mesti kejut ayin kan ? smpai 5 6 kali mak kejut tp ayin still tak bangun , then mak suruh papa kejut . terus ayin bgn :P hihi . rindunya semua tu mak :'( then lepas sahur mak mesti ingtkan ayin pasal niat . hee . mak , ayin sayang mak tapi makkk :'( Allah lebih sayangkan mak . ayin redha mak dengan ketentuan ilahi . mak , harini ayin tak tahu nak buka apa :'( ayin nak makan asam pedas ikan sembilang dgn tempoyak ikan patin , boleh tak mak ? :'( mak kenapa diam je ni ? mana mak ? :'( makkk ayin nak buka dgn mak dan papa . makkk . mak , walau jasad mak dah tak ada . walau ayin dah tak dengar suara insan yg selalu nasihatkan ayin . walau ayin dah tak dapat kasih sayang dari mak tapiiii MAK tetap akan ada dalam hati jiwa ayin sehingga akhir nyawa ayin . :') ayin sayang rindu dkt mak . :'( . ayin sentiasa doakan mak tenang kt sana :') ayin nak jumpa nak jumpa mak kt syurga kelak . insya'allah my beloved mother :) . i loveyou mom ! al-fatihah utk arwahyarhamah ibuku ,  Puziah binti Haron .

Papa .
papa , ayin rindu dekat papa . papa kejap lagi kita pergi bazar eh ? ayin nak pergi bazar larkin . nak beli kuih akok-2  . nanti nak duit sikit nak beli roti john eh papa ? :P hihi . papa papa ! macam biasa eh , ayin nak ikan bakar . tp papa selalu ngelakk . eee jahat jahat tp nanti ayin minta lain :P . tpppppp rupanya papa dah tak ada lg utk ayin :'( ayin rindu paa . ayin rindu sgt dgn smua tu time bulan ramadhan . nak pergi bazar je mesti papa ajak ayin dgn mak :'( papa ayin tak sangka ayin takkan dapat jumpa papa lg . Allah lebih sayangkan papa . hmmm smua orang yang ayin sayang akhirnya akan pergi kan :'( tak apa laa ayin tahu ayin kuat utk lalui ni smua . paa , harini ayin buka sesorang :'( . hmm ayin sayang papa tw . paa , walau ayin dah hilang papa utk selamanya . walau ayin dah hilang insan yg selalu marah ayin utk ke arah kebaikan tetapi setiap nasihat tunjuk ajar papa ayin takkan lupa dan paling penting papa dgn mak sentiasa ada dalam hati ayin . u're important for me :') . i love both of youuuu :* . nanti kita temu dkt syurga eh papa ? insya'allah amin :) 
Al-fatihah utk arwahyarham bapaku , Mohamad Pauzi bin Ibrahim .

No comments:

Post a Comment