Sunday, July 1, 2012

aku lemah tanpamu :'(

Assalamualaikum :)

hmmm harini dah masuk bulan 7 . terlalu pantas masa berlalu . SPM pun dah dekat . tapi ta ready langsung . hmm . 30/7 nanti genaplah setahun arwah mak pergi utk selamanya . YA Allah rindunya kt mak :'( hmm .

harini aku terlalu lemah utk bangun . tak tahu nak buat apa . rindu kt arwah mak dgn arwah papa . aku nak dyorg :'( nak peluk dyorg . tapi  . . .  kenapa mereka pergi terlalu awal . kenapa begitu cepat aku hilang mereka ? aku perlukan tempat bermanja . aku perlukan seorang ayah dan ibu :'( 

mak , ayin rindu mak . ayin nak mak lagi . makkk :'( mak bukalah mata tu tgk ayin kejap . ayin sayang mak . ayin rindu mak . mak , kenapa mak dah tak bergerak lagi ni ? bangunlah mak . teman ayin , ayin nak spm tahun ni . makkk :'( makk , puasa dah nak dekat dah . siapa nak kejut ayin nanti utk sahur ? siapa nak masakkan utk makan sahur ? makk , ayin rindu :'( mak jawablah :'( . nanti buka macam mana pulak mak ? mak tak kesian ke kt ayin asyik beli makanan kt mamak je ? :'( makkk ? :'( mak , ayin dah tak kuat lagi :'( ayin takut ayin tak mampu utk bangun lagi  :'( makkk . kenapa Allah tak amik nyawa ayin utk gantikan dgn nyawa mak :'( Ya Allah , rindunya dkt mak :'( . tak apalahh , nanti ada masa ayin dtg ziarah pusara mak . nanti ayin boleh peluk batu nisan . ayin boleh nangis kt sana :'( . nanti kita jumpa kt syurga ea mak ? :') al-fatihah utk arwah Puziah Binti Haron :)

papa , dah lama kan kita tak jumpa ? hmm . tak sangka 27/5/10 hari terakhir kita jumpa . tak sangkat pagi tu adalah pagi terakhir papa kejut ayin . lepas papa pergi kerja pagi tu , rupanya ayin dah takkan dapat jumpa papa lagi . terkedu ayin , bila dapat tahu bahawa petang tu papa dah tinggalkan ayin  bagai dalam mimpi , jenazah papa di usung di depan mata ayin :'( ayin tak sangka papa akan tinggalkan ayin :'( papa , ayin sayang papa ! ayin rindu papa . ingat tw papa , ayin sayang papa ! :'( papa , ayin byk buat salah dgn papa . ayin tahu ayin selalu tak dgr ckp papa :'( maafkan ayin ea papa ? :'( . tapi papa , papa selalu ada utk ayin . time ayin amik anugerah pun papa sanggup datang walau papa sibuk . i love you papa :')  papa , nanti kita jumpa kt syurga eh ? ayin doakan papa dgn mak ditempatkan dikalangan org beriman . i miss papa :* . :') al-fatihah utk arwah Pauzi bin Ibrahim

No comments:

Post a Comment