Sunday, June 24, 2012

ayin redha .

Assalamualaikum .

ermm entah mengapa sejak dua menjak ni aku rasa dipinggirkan . hmmm . apa nasib aku . aku tak percaya dengan apa yg terjadi . apa salah aku ? apa kesilapan aku dkt korang semua ? hina sangatkah aku ? hmm . sejak rwah mak dgn arwah papa tak ada . aku sering dilupakan . aku sering diketepikan . 

akak yang dahulu sering ada utk aku kini kelihatan dirinya semakin jauh dari aku . bila aku call dia tak  angkat  bila aku msej 5 6 kali dia tak pernah reply . kenapa akak ? kenapa buat ayin mcm ni ? apa salah ayin ? :'( kalau angah call , akak mesti angkat . bila li mesej , akak mesti reply  . bila jan minta tolong akak mesti tlg . tp ayin ? ayin minta tlg sikit , punya lmbt aku reply . mcm dah tak sudi ada utk ayin . apa salah ayin akak ? jahat ke ayin ni ? :'( :'( . dulu akak selalu call ayin . tny dah makan ke . tny ayin dah ada tempat tuisyen tak . tp skrg 1 call pun jarang . tadi ayin bangun pagi sbb akak cakap harini ayin ada motor . dari pukul 7 ayin terpacak kt depan pintu rumah , tp tak ada orang amik pun . ayin mesej akak , akak tak reply . lepastu ayin msej abg nas , hp dia off . tp bila dia on , msj diterima tp tak ada maklum balas ? mana janji ? mana kata kata akak smua . ayin dah tak ada mksud bagi akak ? tak apa laa . ayin dah terasa terasing sgt . :'( dah mcm-2 dugaan ayin terima . skrg ayin pergi sekolah pun guna duit sendiri  . kadang-2 ayin minta kawan belanja . ayin dah tak ada duit . ayin tahu akak dah tak kisah sgt pasal ayin . akak dah ada anak , dah ada tanggungjawabkan . tak apa , ayin faham . tapi kalau boleh jagalah hati ayin sikit  ayin perlukan perhatian . ayin sedih tengok jan , dia selalu keluarkan duit utk ayin . ayin taknak dia susah . dia dah ada isteri . tak lama lagi dia dah nak ada anak . dia byk tolong ayin . cuma impian ayin skrg , bila ayin dah ada keje , dah ada duit . ayin akan tolong jan . dia byk sgt tlg ayin . ayin takut kalau ayin hilang jan :'( ya Allah . apa pun ayin takkan ganggu akak lagi . kalau akak ingt ayin lg , ayin ucapkan terima kasih . ayin rasa down sgt . akak call li tp call ayin tak boleh  . smlm akak minta numb ic ayin , ayin tny kenapa akak tak jawab pun . susah sgt ke akak ? okayy , buat apa yg nak minta kasih dari org yg makin lupakan ayin :) . okayy jaga diri akak . maafkan ayin tw . salam

No comments:

Post a Comment