Saturday, May 5, 2012

sofbol dan sukan sekolah ~ selamat tinggal . haha

Assalamualaikum :D

okayyy harini baru nk post pasal sofbol . hahaha . okayyy , minggu lepas bersamaan 25-27 Mei 2012 kejohanan sofbol peringkat daerah telah diadakan :D . kami team sofbol turun ke padang dgn azam dan semangat yg baru kerana team lelaki tahun ni byk diperbarisi oleh pemain muda yg mojoritinya baru tingkatan 1 dan 2 :) . haha . 

turun selaku penyandang juara 2 tahun berturut-turut , team lelaki berjaya menewaskan SMKTSNI pada perlawanan pertama dengan 11-1 . pada perlawanan kedua , SMK TAMAN BUKIT INDAH berjaya sekali lagi menewaskan MSAB dengan 9-6 . layak ke peringkat suku akhir , SMK TBI yg majoritinya dibarisi pemain u15 , tewas ditangan SMKK dan SDARY . sekaligus impian utk memperoleh kejayan berganda 3 kali berturut-turut gagal kami capai . :'(
so aku berharap . tahun depan TEAM SLAYER@SMK TAMAN BUKIT INDAH lelaki dan perempuan akan turun dengan semangat juang yg baru utk mengambil kembali takhta juara :') . semoga juniors aku semua dapat buat yg terbaik .

kepada cikgu Syamsul , cikgu Fadhlina , Cikgu Roslan dan cikgu Aida . sy mewakili pmain yg lain , memohan maaf kerana gagal memberi kejayaan pada tahun ini . kami cuba yg terbaik tetapi kami tahu ada sekolah lain yg lebih hebat . sy doakan tahun depan sekolah kita dpt kembali menyandang gelaran juara . insya'allah :') kami minta maaf cikgu . :)

cikgu Roslan merangkap boss sofbol :)
cikgu syam :D
cikgu fadh dan cikgu aida :)
Team Slayer Boys :D
 Team Slayer Girls :D
player harapan tahun depan :)
goodlucks juniors ~
muka 10sen . haha . lepak sebelum game !
besaunya baju . haha . shortstop ! haha:)
warnming up sebelum game menentang MSAB
 natalia . haha . time lawan SETA . menang 21-0 :)
paramedic . haha
ex-players . hahaha
lawa kasut aku . haha . third base :') bye ~


!cukuplah tu . haha .malas nak upload byk-2 . btw aku ucapkan ribuan terima kasih kt smua cikgu yg pernah melatih aku tak kira sofbol ke bola sepak mahupun hoki . tak lupa olahraga . aku cuba bg yg terbaik . andai gagal harap cikgu tak pernah putus asa utk melatih yg lain :') . byk jasa cikgu kt sana . semoga hidup cikgu smua diberkati oleh-Nya :) . amin insya'allah .

2 comments:

  1. best la sekolah korang..ada sofbol..mcm mana buat bucu bhg. post ni jadi melengkung ?

    ReplyDelete
  2. thanks :) . yg tu eh ? dah tak ingt . cuba test je edit .

    ReplyDelete