Saturday, May 12, 2012

Selamat Hari Ibu .

Assalamualaikum :)

seperti yang sedia maklum , esok adalah hari ibu . tetapi bagi kita yang umat Islam ni , hari ibu adalah setiap hari :') . okayy mayb 1 hari dalam 365 hari dalam setahun mesti kita nak wish yang boombastik utk mak kita kan ? :D mayb ada yang dah sambut harini . mayb esok mayb lusa . haha :D

mayb bagi aku , aku tak dpt sambut hari ibu nii dgn insan yang bergelar ibu . seriously aku cemburu tgk member lain wish utk mak dyorg . aku ? hmmm . first time kali ni aku tak dpt sambut . aku rindu nak buat kad hari ibu . dulu masa kt skolah rendah , aku buat kad utk mak . balik tgk adik bradik yg ain dah tak ada . aku terus lari kt mak . then bg kad kt situ . cium tgn mak and mak ckp *terima kasih adik* . hee . rindunya smua tu . tak sangka aku kecapi kbahagian begitu sekejap . :'(

MAK . selamat hari ibu :')

makk . ayin sayang mak . mak makk ! hari ni Hari Ibu . mak dengar tak ni  :( mak mak ayin sayang mak tpikan mak , Allah lebih sayangkan mak :') . makk , kalau mak ada lagi , ayin nak sambut hari ibu dgn makk . mak nanti kita jumpa kt syurga ea  ? aminn . makk , ayin rindu makk . ayin nak mak :'( makk , selamat hari Ibu . terima kasih sebab sudi jaga ayin dari kecik sampai besar . mak ayin minta maaf kalau ayin ada buat salah dgn mak . ayin sayang mak sgt . mak , ayin tahu mak terlalu kuat utk ayin . mak laa ayin jaga ayin lepas papa pergi utk selamanya . time tu mak terlalu pentingkan anak-2 mak . ayin faham mak :') . tapi kenapa mak tak jaga kesihatan mak  :'( ayin tak sangka mak akan tinggalkan ayin . mak ayin akan ingt jasa dan pengorbanan mak kt ayin . mak laa yg jaga ayin time ayin masuk wad . mak laa yg bawa ayin pergi tandas time ayin tak boleh jalan . ayin akan ingt mak . :'( mak mak ayin rasa bertuah sangat sebb ayin dpt jaga mak sblm mak pergi .tp ayin rasa itu tak cukup utk balas jasa dan pengorbanan mak :( ayin sayang mak :'( . makk , doakan ayin tw . ayin nak spm tahun ni . ayin perlukan doa dari seorang ibu ndan seorang ayah tp Allah terlalau sayangkan mak dgn papa . ayin redha dengan ketentuan ilahi . ayin harap satu hari nanti kita dpt ketemu kembali . ayin sayang mak . ayin akan ingat kenagan manis time bersama mak dgn papa . moga mak dgn papa tenang di sana . amin . makk air mata ayin mengalir ni :'( . i miss both of you ! :'(

MAK ! AYIN SAYANG MAK . SELAMAT HARI IBU 

AL-FATIHAH utk arwah Ibuku ~ Puziah Binti Haron ~
dan bapaku ~ Pauzi Bin Ibrahim
semoga roh-mu di cucuri rahmat oleh-Nya :') amin .

1 comment: