Wednesday, May 23, 2012

Anakmu Sudah Berjaya !

Assalamualaikum

okayy dah lama tak update blog . haha . exam 3 minggu tak mcm gila pulakkan . ni baru mid-year belum trial dgn SPM . hahaha :D . apa pun aku aakan cuba yg terbaik . mcm mcm rintangan yang aku hadapi . konon nak study pukul 3 tp last-2 dah pukul 5. kehkehkeh :P
okayy sebenarnya aku bersyukur sgt sbb abg aku dah abis belajar . dia dah tamat Diploma Kejuteraan Mekanikal :) . alhamdulillah dia akan naik pentas nanti . tp tp aku terfikir , siapa yang akan ada di sisi dia ketika   itu ? :'( . mak dgn papa dah tak ada . err . sedih .btw  dulu abg aku yg first tu masa dia naik pentas cuma ada arwah mak di sisi dia . tu pun aku dah terasa sgt . erm mak dgn papa cuma sempat tgk akak aku je tp abg abg aku dan aku nanti mcm mana ? :'( kalau dapat segulung ijazah siapa aku nak peluk nanti ? tgn siapa yang aku akan cium nanti ? aku mahu mak dgn papa tapi Allah lebih sayangkan mereka :'( .tak apa laa sudah tertulis utk aku hidup begini . mungkin ada hikmah sebaliknya . :') Allah tahu apa yang terbaik utk hambanya . aku cuma mampu berdoa semoga aku terus kuat utk menjalani hidup ini :) apa pun anak Sarjan Pauzi dan Puziah Haron kini sudah berjaya . terima kasih mak papa sbb jaga kami smua dgn baik . kami tidak dpt merasa utk menjagamu di saat kamu sudah berumur nanti . semoga mak dgn papa tenang kt sana . jumpa di syurga . insya'Allah :) . al-fatihah .

No comments:

Post a Comment