Sunday, May 6, 2012

aku rindu sentuhan kasih sayangmu ibu dan ayah !

assalamualaikum :)

arini dah hari ahad . aku bangun pagi utk study . tp tak ada smngt langsung . hati asyik teringat kt arwah mak dgn arwah papa je :'( aku terlalu rindukan mereka berdua . aku keluar bilik mesti cari mak dgn papa :( tp aku lupa yg mereka dah pergi utk selamanya . aku dah tak kuat yg hidup bersendirian . i need both of them :'( . kalau dyorg ada mesti aku smngt . aku tak bosan duk rumah . hmmm . 

MAK .
mak ohh mak :'( ayin rindu mak laa . mak ayin nak peluk mak . ayin nak cium tgn mak . mak , ayin perlukan doa mak . ayin nak exam mak . nak mak bacakan yaasin utk ayin :'( . mak mak bangunlah . tgk ayin kejap . ayin rindu mak :'(  mak mak kt mana ? mak sihat ? hmmm . mak , iloveyou . ayin sayang mak sgt . makkkk ! :'( . mak sejak mak pergi , ayin rasa hidup ayin kosong mak . ayin tak boleh hidup . ayin masih boleh tersenyum tapi hakikatnya ayin tak kuat mak . mak kenapa mak tinggalkan ayin buat selamanya ? :'( makkk . ayin rindu suara mak . ayin rindukan masakan mak  ayin nak mak lagi . makk :'( . mak andai mak ada dgn ayin skrg , ayin nak peluk mak . ayin akan dengar ckp mak . makkk :'( . mak ayin sentiasa doakan mak tenang kt sana k :') . ayin sayang mak . mak , ayin jeles tgk kwn-2 ayin dgn mak dyorg . mak dyorg masakan utk dyorg . mak kenapa terlalu kejap utk ayin kecapi itu smua dgn mak ? :'( . ayin tak sangka mak , ayin akan hilang mak . mak tulang belakang ayin lepas papa pergi :'( . makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :'(((( ! ILOVEYOU MAKKK !

PAPA .
papa . papa :') . ayin rindu papa . papa ayin nak peluk papa . please papa . ayin nak manja dgn papa . ayin nk dgr cakap papa . :'( papa , nanti anta ayin ergi sekolah k . kita pergi starhill , kita naik pelampung sama-2 k papa ? ee rindunya semua tu dgn papa :'( . papa ayin nak jadi polis mcm papa tw . nanti passing out papa tgk ayin k ? :'( papa kenapa Allah amik papa cpat sgt ? siapa nak jaga ayin papa ? siapa nk bg harapan dan smngt kt ayin ? papa jawablah :'( ayin perlukan papa . iloveyou and i miss you papa ! :'( . papa nanti anta ayin tuisyen eh ?? papa kan dah janji dgn ayin nak anta ayin tuisyen . ayin nk tebus balik time gagal bg straight's A time UPSR . papa mana ni ? :'(
paapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( Iloveyou papa !

AL-fatihah utk arwah mak dgn arwah papa . ayin doakan papa dgn mak tenang kt sana . tunggu ayin di pintu syurga . amin . ILOVEYOU !

3 comments:

  1. semoga awak terus tabah menjalani hidup.

    ReplyDelete
  2. Jadi anak yang soleh payin.. Doa untuk mak dengan papa. Jangan pernah putus semangat lemah2. kehilangan memang buat kita sakit.Kalau mak papa ada mesti diaorang nak tengok ayin jadi kuat. belajar rajin2 kak ngah doakan ayin dapat apa yang ayin nak. selalu sedekah doa, al-fatihah, yasin buat mak dengan papa. jangan give up. hidup kena diteruskan. walaupun mak dengan papa dah takde, simpan mak dengan papa dalam hati ayin. Biar tak pernah lupa. Tak pernah rasa kosong. Gudluck.

    ReplyDelete