Sunday, April 8, 2012

Kekalahan mengajar kita erti kemenangan :D

Assalamualaikum

yo dah lama aku tak update blog . biasalah atlet laaa katakan  . HAHAH . sumpah penat doe . bulan 4 ni jadual aku terlalu padat sgt . mana taknya pergi sekolah pukul 6.30am then balik pukul 6.30pm . waaa . sibuk dgn kelas tambahan and training softball .aku harap dpt capai yg terbaik tahun ni . amin .

btw 28/3 haritu aku pergi stadium larkin . ada game kt sana . tp aku gagal bawa balik pingat . haha . sumpah sedih . tak apa laaa bukan rezeki aku nak buat mcm mana kan ? softball je laaa harapan . harap dpt perform yg terbaik ni . sasaran tahun ni nak dpt ANUGERAH KOKU . harap ia dpt direalisasikan . amin . doakan aku berjaya dalam akademik mahupun kokurikulum . :D amin

ni gmbr time kt stadium haritu . aku tahu aku handsome :D
NUMBER siri aku . haha .
 BH OO5 <3

then ni team aku :D


2 comments: