Monday, March 12, 2012

kehidupan ~

Assalamualaikum :D

harini aku terlalu lemah utk meneruskan langkah sebagai khalifah di dunia ini . hari ini mengajar aku erti kesusahan . hari ini aku gagal menjadi insan yg terbaik . hari ini aku gagal menemui diri aku . 

sejak kehilangan mak dgn papa , aku masih gagal mencari identiti aku tp entah laa . skrg aku dalam kesusahan bila dah tk ada duit utk teruskan perjalanan . nw terpaksa laa ikat perut setiap hari utk berjimat dan kesannya . hmmm . skrg terfikir nak jual laptop ni . besarnya dugaan . nw lepas ni kena cari tempat berlindung if kena lelong . :'( . elak nanti aku duduk bawah jambatan . ya Allah berikanlah aku petunjuk utk teruskan hidup walau orang yg paling aku sayang tiada di sisi :'( . amin


BERIKANLAH AKU KEKUATAN YA ALLAH :'(
KU BERMOHON DENGAN KEBESARAN-MU

No comments:

Post a Comment