Monday, March 19, 2012

aku gagal utk teruskan perjuangan :(

Assalamualaikum 

harini isnin 19/2 aku gagal utk bangun selepas aku bermimpi tentang arwah mak :'( setiap kali bermimpi aku pasti tidak mampu utk meneruskan langkah utk bangun :'( aku gagal , aku terlalu rindukan arwah mak dgn papa . bila bangun aku rasa malas utk berjalan . hati aku terasa longlai tanpa mereka . Ya Allah aku tidak mampu lg utk berjuang . aku terlalu lemah :'( aku sudah tidak mampu . harini aku tak pergi sekolah sekaligus aku tak amik paper fizik dgn math :( . kenapa dengan diri aku ini ?  kenapa begitu payah utk aku bangun :'( 

andai ada seseorang yg boleh mendengar luahan hati ini utk aku lepaskan apa yg terpendam dalam hati nii , aku akan lepaskan . aku dah tidak mampu utk menyembunyikan perasaan sedih . semakin hari semakin malas utk aku belajar sbb tiada pendorong .. aku takut utk bersekolah . aku takut utk belajar . :'( aku tak mampu utk beri komitmen bila di dalam kelas . hmmm :'( Ya Allah kau kuatkan laa semangat hamba-Mu ini :'( walau aku ada kawan kdg-2 aku rasa mereka membelakangkan aku . entahlah tak tahu apa yg patut aku fikirkan . aku taknak diri aku ini jadi insan yg tak berguna . aku taknak :'( tapi bila rasa sebegini hati aku mula memberontak . aku gagal mengawal perasaan . aku hilang pertimbangan :'( mula laa difikirkan utk berhenti sekolah . hmmmm . kenapa begitu berat dugaan yang Engkan berikan kepada aku Ya Allah ? :'( aku tidak mampu ya Allah . 

Ya Allah aku terlalu rindukan sentuhan kasih ibu dan ayah ku :'( . aku rindukan redup wajah mereka utk menamani aku dikala sedih dan gembira . ya ALLAH aku rindukan mereka :'( . apa yg harus aku lakukan ? Ya Allah , andai aku sudah tidak mampu , aku bermohon kepada-Mu ambillah nyawa ku ini kerana aku sudah gagal di dunia-Mu ini . aku tidak kuat utk teruskan perjuangan :'( aku memohon keampunan kepada-Mu ya Rabbi . ambillah aku dalam keadaan tenang mahupun ketika bersujud kepada-Mu :') . berikanlah aku kekuatan Ya Allah :'(


~ aku minta maaf kepada semua yg mengenali diri ini jika ada aku terlanjur kata atau sakitkan hati korang k . aku cuma insan biasa yg tidak terlepas daripada melakukan kesilapan kecil mahupun besar :') . salam . 

No comments:

Post a Comment