Monday, March 26, 2012

aku gagal sekali lg ~

ASSALAMUALAIKUM

harini aku sekali tk dpt hadir ke sekolah . entah kenapa aku pun tak tahu . semalam aku pergi kubur arwah mak dgn arwah papa . bila tgk kubur dyorg , YA Allah betapa aku rindukan dyorg . aku mahu peluk dyorg . dan akhirnya mereka hadir dalam mimpi :') aku bersyukur . tetapi bila pagi , aku terlalu sedih dan aku tak mampu utk ke sekolah . aku mengharapkan mereka hadir sekali dalam mimpi aku . 

bila bermimpi tentang mereka pasti aku tidak mampu berdiri kuat  . aku goyah . entah di mana kekuatan aku ? di mana Faizrin yg dulu ? hmmm . aku berharap dpt jumpa balik diri aku yg dulu . amin . ak mahu teruskan perjuangan walau mereka sudah tiada di sisi . aku perlukan dorongan dari kawan dan guru-2 . aku mahu jumpa kaunselor tp aku malu mahu ceritakan masalah aku . Ya Allah , kuatkanlah semngat hambamu ini utk meneruskan perjalanan di dunia ini . Amin :'(

No comments:

Post a Comment