Monday, February 6, 2012

Teruskan Perjuangan Seorang diri .

Assalamualaikum .


alhamdulillah abg aku telah selamat berumah tangga . tahniah abg :) so lepas dia akad nikah dgn rasminya dia telahpun mempunyai tugas yang lebih besar menjaga isterinya . memberi nafkah zahir dan batin . :)

kini aku bagai bersendirian . aku dah tak boleh harapkan abg lg . tahniah abg . abg , ayin ucapkan terima kasih sebab sudi jaga ayin . abg byk berkorban utk ayin . abg sara makan minum ayin . ayin taktahu mcm mana nak balas budi baik seorang abg . ayin syg abg . terima kasih abg . ayin minta maaf kalau ayin ada buat salah dgn abg . ayin doakan abg bahagia :) jaga kak intan dgn sebaik mungkin . abg , ayin ingt lagi time mak menghembus nafas terakhir . abglah orang pertama tempat ayin menangis . :') abg , walau lepas ni abg dah ada kak intan . ayin harap abg sentiasa ada utk ayin sbb ayin dah tak ada sapa abg . ayin tahu semua dah tak perlukan ayin lg . tp biarlah utk tahun ni . ayin janji , ayin akan bawa diri lepas SPM . ayin cuba buat yang terbaik utk gembirakan arwah mak dgn arwah papa even dyorg takkan kembali ke dunia ni lg :'( . 

kepada akak , angah dgn li terima kasih juga sbb sudi jaga ayin . ayin tak tahu nak balas mcm mana . tp ayin dah tak sanggup asyik kena marah dan ayin tahu korang smua mesti dah tak larat nak layan perangai ayin . tp ayin janji , ayin takkan susahkan korang . biarlah kesusahan ayin , ayin sorang je yang tanggung . biarlah ayin sakit sendiri asalkan ayin tak ganggu korang :) . maafkan ayin kalau ayin ada buat salah . ayin sayang akak , angah , jan dgn li . tp ayin tau ayin byk susahkan korang . jaga diri korang baik baik tw  . halalkan makan minum yang korang beri utk ayin . i love you akak , angah , jan and li :* . ayin minta diri dulu utk teruskan perjuangan . kalau ada rezeki , jumpa di syurga okayy :) . doakan ayin berjaya di masa hadapan kelak . :') maafkan ayin .


IKHLAS DARI ADIKMU
MUHAMMAD FAIZRIN B MOHAMAD PAUZI

No comments:

Post a Comment