Sunday, February 5, 2012

Selamat Pengantin Baru !

ASSALAMUALAIKUM .

alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi . abgku Muhd Fauzan Bin Mohamad Pauzi selamat di ijab kabulkan dengan pasangannya Intan Fadhilah Binti Mohd Johar . :) jadi bertambah laa sorang lagi ahli keluarga aku . yeah.

abg akad nikah malam sabtu . so aku dgn rasminya menjadi camera man . dok rakam orang semua yang dtg . haha . last-2 gmbr aku tak ada ==' . so abg akad nikah dalam pukul 10 pm mcm tu . sbb pak imam lmbt sikit . lepas dah sah abg jadi suami kepada pasangannya . aku bersyukur sgt . yeah :) tahniah abg . tp lepastu aku keluar . duduk kt kerusi . aku termenung dan akhirnya aku tewas :'( aku menangis mengenangkan nasib . siapa yang akan jaga aku lepasni ? :'(

so esoknya majlis persandingan abg . aku gembira . so skali lagi seperti biasa aku kena jadi camera man . amik sana amik sinim . rakam sana rakam sini . yang buat aku terharu uncle Ong pun dtg . :D .kawan baik arwah papa masa dia kt tangkak :') . so aku mcm sibuk jugalah . haha . lepas tu makan berdamai . aku duk kt vvip seat . kehkehkeh . semua makanan sedap-2 tapi aku dapat ciput je tp alhamdulillah :D . so lepas dah makan semua amik gmbr kt pelamin dgn abg and family smua . yeah :) abg nampak handsome mcm aku . kihkihkih . so lepas dah siap semua aku dgn abg aku lg sorang terus gerak jb . :)

so skrg abg dah ada orang yang perlu abg jaga . ayin doakan abg bahagia di sisi kak intan . jagalah dia sebaik mungkin . ayin ucapakan selamat pengatin baru abg . moga berbahagia hingga ke syurga . insya'allah :)

No comments:

Post a Comment