Sunday, February 12, 2012

Main sehingga wisel penamat !

ASSALAMUALAIKUM


okayy esok dah game :) aku rasa takut pulak nak main . haha . okayy setelah berlatih selama 2 minggu , insya'allah aku akan buat yang terbaik . come on faizrin . takkan kau dah main 5 6 tahun still gerun lg kat atas turf ? haha . okayy so buat kali pertamanya aku main Defend tahun ni . sbb sblm ni aku just main keeper . so esok aku pakai jersi numb 5 ! yeah . Sir guna formasi 4-4-2

aku harap semua player dapat bg 100% komitmen time game . kejar bola kalau hlang bola . come on guy . tunjukkan kita boleh buat . harap kita tak jadi pasukan belasahan . haha . tahun ni aku diberi tugas besar . i try my best :D
 

  • amik penalty corner 
  • amik penalty stroke 

2 comments:

  1. gud luck..gempur abis2an.. tahun ni wat hari sekolah, so xdapat la nak g tgk.. pe pun, smoga menang!

    ReplyDelete
  2. setelah berjuang berhabis habisan , kami gagal utk menyekat serangan dari pihak lawan yang rata ratanya bermain dgn baik dari kami . seribu kemaafan dari kami kerana gagal merealisasikan impian dan harapan cikgu dan pihak sekolah . semoga pelapis kami pada tahun hadapan mampu membuat kejutan . amin :)

    ReplyDelete