Monday, February 20, 2012

berilah aku kekuatan !

Assalamalaikum . 
 
 
okayyy . harini aku tak pergi sekolah sebab demam and badan lesu . entah kenapa sejak dua menjak nii badan aku selalu tak sihat . hmm . risau juga . haritu dah terasa denyutan kt pusat . adakah nii satu petanda ? aku belum sedia utk pergi :'( . aku takut mati ! 
 
pagi tadi bangun sbb mimpi arwah makk . smlm aku tension . dduk dalam blik dengar lagu pelangi petang lepastu jerit jerit pangiil makk . jerit panggil papa . dgn lantas air mata mula membasahi pipi . rindunya kt dyorg . smpai masuk mimpi . dalam mimpi tu aku minta tolong mak isikan borang SMM . letak duit pencen 117 je . hmm . lepastu aku terus terbangun . tgk kt ruang tamu tak ada sapa pun . :'(  
 
memang besar dugaan yang Allah berikan . aku hny mampu menerima apa yang diberi sbb aku yakin ada himah disebalik kejadian . semoga aku diberi kekuatan utk meneruskan hidup . amin . dan semoga roh mak dgn pap tenang disana . AL-FATIHAH 


No comments:

Post a Comment