Friday, February 17, 2012

anakmu bakal menyusul :')

Assalamualaikum

okayy . dalam bulan 2 nii aku terlalu busy dgn sukan . esok ada training lg . penat bhaii . okayy aku ada byk masalah tp aku hny mampu tanggung sorang sbb aku tak ada tmpt mengadu . nak cerita dgn kawan pun , nanti dia takkan bg kita semangat . memang susah nak cari kawan yang betul kawan . aku skrg dah tak mampu berdiri di kaki sendiri , mungkin satu hari nanti aku akan jatuh tersungkur . meraung kesdihan ,. namun apa yang mampu aku lakukan ? hny berdoa kepada yang Esa . sejak dua menjak nii badan aku dah tak berapa sihat . berat badan mula menurun .. ada darah keluar lg . bila search kt google ? Ya Allah . aku hny mampu diam dan menitiskan air mata . andai apa yang aku kena ini sama yang aku baca . aku terima dgn hati terbuka . aku takkan pergi klinik . biarlah aku habiskan sisa hidup aku dengan gembira atau sebaliknya . aku berharap , sebelum aku menutup mata aku dapat mencapai kegmebiraan . aku dapat tengok orang yang aku sayang skrg ni . :') tapi jika tak , aku harap juga akan dapat tutup mata dgn tenang . amin ya rabbal . 

andai satu hari nanti kau dapat berita yang aku dah tak ada , aku minta kau jangan menangis tp kau sedekahkanlah Al-Fatihah utk roh k tenang bersemadi di sana . dan simpanlah kenangan di lubuk hati kau . yang aku pergi jadi teman terbaik kau . aku mohon pergi dahulu . Assalamualaikum sahabat . :)

No comments:

Post a Comment