Tuesday, January 24, 2012

suratan takdir .

Assalamualaikum .

okayy . harini timbul lg satu masalah utk aku . mcm-2 dugaan yang aku terima . mungkin ini jalan yang aku pilih sejak didalam rahim ibuku . mula mula aku hilang papa . lepas tu aku hilang mak . then aku hilang ayah nor . then aku hilang kawan . pastu hilang kawan lg . skrg adakah aku akan hilang kawan lg ? 

disebabkan aku terlalu tertekan dan post entry tak masuk akal  aku bakal kehilangan kawan . aku rasa bersalah sgt . aku janji AKU AKAN PERTAHANKAN PERSAHABATAN KITA! tp andai itu takdir-Nya . aku akan terima . biarlah aku hilang kau walau belum tiba masanya . aku faham dan mengerti kesilapan yang telah aku lakukan . aku tetap akan tolong kau if kau ada masalah . aku sayangkan kau sebgai kawan . kita dah kawan lebih 10 tahun tp kalau sebab remeh ini kita akan berpisah aku akan terima tp aku takkan maafkan diri aku sendiri sbb ni semua salah aku . :'( tak apa laaa sebab mulut badan binasa . aku dah dapat apa yang aku buat .

FAIZRIN kau sah salah . sebab kau dia dah taknak kongsi masalah dgn kau lg . faiz , dia budak baik . dia terlalu baik tp sebab perangai kau , dia terasa . kau dah buat salah faiz dan skrg kau terima akibatnya . kau tak sedar diri faiz . kau patut mati dari hidup . kau angkuh faiz kau terlalu angkuh dgn diri kau . kerana kau dia pergi . faiz apa yang kau dh buat ? kenapa kau tak pernah fikir hati dia ? dia baik faiz dia terlalu baik tp kau ? bodohnya kau faiz . kau sombong !

:'( nw skrrg aku rasa dah tak mampu nak berdiri dgn kaki sendiri . ingin aku nak bunuh diri tp aku ada agama . kenapa dgn aku ni ? kepada cik WNW . saya minta maaf sgt-2 . sy sayang persahabatan kita tp jika awak dah taknak text sy lg tak apa laa   sy terima wak . tp sy akan cuba pertahankan persahabatan kita yang dah terjalin lebih 10 tahun . sy minta maaf dgn awak :'(

No comments:

Post a Comment