Thursday, January 12, 2012

study smart if you want to success !

 
  okayy . kini sudah tiba masanya utk aku undur diri dari FB . :') . even susah but aku kena usaha juga . skrg aku dah form 5 . tak boleh main-2 lg . tak boleh amik sikap smbil lewa nanti teruk padahnya . now dalam kelas aku kena fokus . mesti fokus . balik skolah terus study balik apa yang cikgu ajar . aku kena lakukan . aku kena pastikan yang SPM tahun ni hak milik aku . aku nak berjaya dan bukan kegagalan yang aku mahu . aku tahu pasti ada orang yang tak suka dgn aku tapi apa boleh buat aku cuma manusia biasa . so lepas raya cina aku dah tak guna hp lg . so raya cina last kita jumpa dan maybe last kita contact . :') biarlah aku hilang semuanya asalkan aku tak hilang diri aku sendiri . come on Muhammad Faizrin , kau mampu berjaya jika kau mahu . arwah mak dgn arwah papa mahukan kau berjaya time dyorg masih ada dulu . tapi skrg dyorg dah tak ada , yang perlu kau ingt , dyorg tetap mahukan kau berjaya . so kepada kawan kawan mahupun cikgu , sy mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada salah silap yang saya lakukan selama diri anda mengenali diri saya yang tidak sempurna ini . ambil yang jernih buang yang keroh , doakan saya berjaya dalam SPM 2012 nanti . 

so bermula esok . korang semua akan dapat kenal dengan Faizrin yang baru . come on faizrin . kau pasti boleh . kau kena berubah utk berjaya . yeah . amin amin ya rabb ! take care semua . salam

No comments:

Post a Comment