Tuesday, January 10, 2012

mengalah adalah lebih baik daripada kalah ツ

Assalamualaikum

yeah . penat den hari ni dek tersalah naik bas time balik sekolah tadi .. amik kau kena jalan dari TTSY sampai uda utama . madah jauh siakk . melecit kaki aku .  fuhhh . aku kesal dan menyesal . haha . dah laa kena tinggal dengan bas . nasib-2

yo . baru je tadi kawan aku cakap , ada org dah syok kt org yang aku rindu . dan org yang syok tu ialah budak baru . haha . aku dah agak semua ni akan berlaku . but who is me ツ? cool sudah . lagipun semua yang aku jangka pasti berlaku . tapi tapi malam tadi dia dah janji yang dia takkan .... dgn budak baru . but kita tgk smpai bila . aku tak kisahh dia dgn sapa pun . sebab dia bukan halal utk sesiapa buat masa skrg :) . so lepas jumpa dia nanti , aku akan senyapkan diri . aku takkan kejar dia tapi biarlah :)

tapi aku sentiasa ada utk dia if dia perlukan . yeah . hidup penuh dengan karma ! so if itu perjumpaan terakhir dan perhubungan yang terakhir ? aku akan bg hadiah hari jadi dia sekali nanti . insya'allah . aku tak kedekut pun utk kau weyy . :) . so skrg biarlah aku mengalah demi kau . aku just nak tgk kau bahagia :) okayy take care salam :)

No comments:

Post a Comment