Saturday, January 7, 2012

Kesedihan dalam kegembiraan .

Assalamualaikum :D
pagi tadi ada koko . hahaha . so seperti yang dijangka aku datang sbeb nak jadi pengerusi dan cuba nak jadi ketua yang (Y) . haha . so keseluruhannya aku cuma dapat pegang 2 jawatan dari tiga jawatan . ngeh-3 . sedih gila beb . kahkahkah . alhamdulillah seperti yang dijangka aku still jadi pengerusi Pengakap SMK TBI utk kali ketiganya . syukur sgt still diberi kepercayaan oleh cikgu utk jawat jawatan pengerusi pengakap utk tahun yang ketiga . :') . then paling sedih aku tak dapat jadi pengerusi Bola Sepak . kahkahkah . sedih betul but aku just jawat jawatan Setiausaha Bola Sepak TBI . syukur juga . tapi tapi aku tak ada pegang jawatan pun dalam Persatuan Bahasa Melayu . ngehngeh . sedih baiiii ! mula-2 cikgu dah jadikan aku AJK form 5 tapi tapi cikgu tarik balik and bg kt orang lain :( sedih-3 . haha . lantak laa . tak kisah pun just hati ni sakit laa . haha . apa boleh buatkan ? kita pelajar but cikgu yang buat keputusan . errrr . so tadi time pengakap aku tgk ramai budak baru oh~ first time tahun ni pengakap ramai so so so aku mcm semangat laa nak jadi komandan yang beribawa . haha . tapi tapi time hari sukan nanti , aku takut kena jadi penghulu komandan atau pembaca ikrar kejohanan sukan sekolah . apa pun kita tgk dan lihat . yeah .


yo ! tadi time mesyuarat Pengakap , ada tiga orang cikgu beta aku jadi pengerusi . hahaha :P . dia dia cakap *budak baru mana boleh jadi pengerusi* ngeh-3 . dan dan dan cikgu fadh cakap *bola dah tak terer tahun ni , softball je la* jengjenngjeng . haha . yo wazzup ! cikgu syam terkejut tgk aku balik TBI . haha . yo ! lepas tu cikgu Maimunah pulak terkejut aku ada balik . haha . relax cikgu , hati sy kt sekolah ni . but saya rindu sorang budak kt smk Seremban 2 . kihkihkih . 

so tadi time budak lain meeting Hoki . nak tahu tak ? Sir Balan cakap cakap aku kena main Center Forward tahun depan . alhamdulillah impian aku kian tercapai . yg paling penting saya nak amik pukulan penalti corner boleh Sir ? so aku dah amik keputusan utk meninggalkan pasukan bola sepak sekolah utk tahun ni hehe . Sir dah bg kepercayaan kepada aku utk mengetuai bahagian serangan tahun ni . so aku kena buktikan aku mampu lakukan . insya'allah i do my best !. dan aku cuma akan menyertai pasukan hoki dan softball sekolah . so kepada pemain baru , berebut laa tempat aku dalam pasukan bola sepak . do ur best :)

okayyy ! dah penat . nak tido balik . lalalal ~ :)

No comments:

Post a Comment