Monday, January 23, 2012

Jaga diri :)

ASSALAMUALAIKUM :)

yeah . alhamdulillah aku selamat sampai dari Seremban ke Johor . harini aku gembira sbb dapat jumpa dia . :) . lepas jumpa pergi beli tiket wayang then pergi main boling :D . alhamdulillah aku dapat kalahkan Ikkie . HAHAH . then lepastu terus masuk panggung dalam pukl 3.40 . then 5.15 keluar teman dia makan . melantak tak ingt dunia kan kau ? :P tekan sos pun tak keluar :P . then lepastu salam dia then terus balik JB . naik bas dalam pukul 7 . tp yang bestnya dalam bas tu cuma aku beerempat . dua driver dan dua penumpang termasuk aku . first time naik bas ekspress tak ada orang sgt . haha . before bertolak tu call dia :') cukuplah dgr suara dia . btw , maybe lepas ni aku jarang dah contact dia . tak apa laa . aku yakin dia akan dapat kawan y lebuh baik dari aku :) . jaga apa yang faiz bg dgn baik . faiz tak minta lebih pun :) . pakai baju tu tiap malam tw if boleh . haha . k laa badan penat sgt :( salam . jaga apa yang faiz bg tu dgn baik k . :)

No comments:

Post a Comment