Tuesday, January 24, 2012

lalalala ~

Assalamualaikum .

harini dah selasa . sekejap je masa berlalu . bila ak teringat kt budak yang pernah aku sakiti , aku rasa menyesal . apa pun aku dah berubah skrg . bila tgk blog dia m dia dah okayy . lgpun dia duduk hostelkan skrg . aku teringin nak tegur kau tp biarlah aku berjauhan dgn kau . aku takkan lupakan kau :) . aku minta maaf sgt . btw ahad haritu aku jmpa kawan aku . just bertiga je . so alhamdulillah aku happy dpat jmpa dia . mungkin  tu last aku jumpa dia , lepas ni aku jarang text dia semua . biarlah aku tak kisah hilang dia mahhpun org lain yg penting aku tak hilang diri aku . kalau 20 text pun maybe dia cma reply 3 text je . aaahah . biarlah . aku akan rindu bayang die je . cewah dol ! tp ak puas sebab dh bg barang kt dia . aku harap dia jaga betul-2 :) . aku tak harap lebih . aku akan cuba pergi jauh dari hidup dia . walaupun susah tp aku akan cuba . terima kasih buat aku happy selama ni . memang susah kalau aku hilang kau . biarlah lepas ni kita tak contact tp aku akan guna kawan lain utk tny cerita pasal kau . k bye salam .

No comments:

Post a Comment