Friday, December 9, 2011

engkaulah wira hatiku :')

Assalamualaikum 


sudah hampir 4 bulan arwah mak tinggalkan aku . manakala hampir tahun 2 tahun 5 bulan arwah papa tinggalkan aku . memang aku tak sangka bila orang yg paling aku sayang pergi meninggalkan aku . pesanan terakhir papa * adik , bangun baca buku * :') . benda yg akan aku ingat . papa lah wira dalam keluarga aku . thank papa :) . iloveyousomuch papa ! . manakala pesanan arwah mak *ayin belajar rajin-2 , mak rindu ayin sgt* bila aku ingat . air mata aku tak henti berderai . tadi aku ada baca 1 post oleh kak syusyu . orang berek aku masa kt tangkak  :') . dia rapat juga dgn arwah mak aku . dan aku sebak bila anak pak Iman Mukibah juga turut sedih bila mak takada . dan dia puji mak :')

kak syusyu turut bersedih sbb arwah mak pernah suapkan dia makan . arwah mak terlalu baik :') . iloveyoumak ! :')
anak Pak Iman Mukibah turut rasa sedih bila mak pergi . dia cakap arwah mak tabah . :') . arwah mak sememangnya kuat . dia sentiasa ada kt sisi aku time aku kt hospital . dialah yg jaga aku . dialah tempat aku bercerita masalah . tapi sekrang , aku hilang tempat utk bercerita . moga arwah mak dan papa ditempatkan dikalangan orang yg beriman . AMIN YA RABB . :')

No comments:

Post a Comment