Thursday, December 29, 2011

angkat kaki dari SMK SEREMBAN 2 :')

Assalamualaikum :')

minggu depan dah mula sesi persekolahan tahun 2012 . setelah berbincang dgn my siblings , akhirnya kata putus dan telah dipersetujui oleh semua . dengan ini aku akan berpindah dari SMK SEREMBAN 2 . dan sekolah y akan aku tuntut ilmu pada tahun 2012 adalah rahsia family aku . ini kerana demi masa depan aku . mungkin aku akan ke Sabah atau Sarawak atau Kedah atau Perlis dan sama sekali Kelantan ? itu semua bakal terjawab pada hari rabu atau khamis atau jumaat minggu hadapan :) . 

tahun 2011 betul menguji keimanan aku . aku hilang orang y aku sayang . mula-2 mak pergi tinggalkan aku dan sebulan kemudian pakcik aku pulak dijemput ilahi . :'( bila arwah mak pergi , akak mengambil langkah selamat dgn membawa aku tinggal bersamanya . dan episod baru bermula :) tiada lagi SMKTAMANBUKITINDAH dan bermula SMKSEREMBAN2 . utk kali pertamanya aku bertukar sekolah . agak berat bila aku terpaksa pindah dan pantas bermain dimindaku , mampukah aku teruskan perjuangan ? mampukah aku menyusuaikan diri dgn semua pelajar melayu ? mampukah aku mencapai kejayaan tanpa kedua ibu bapaku lagi ? 

namun bila aku berjaya menyusuaikan diri dgn budak Seremban aku gembira . ada y terima aku dan aku tahu ada y tak suka dgn aku . dan aku tahu tak semuanya y  kita buat orang lain akan suka (Y) . aku gembira dapat kawan baru mcm Syahir , Hazim y sentiasa ada dgn aku . diaorg lah teman gelak tawa aku . kadang-2 sakit gak dgn dyorg nii . haha . then bila bersedih aku suka berbual dgn Sharmine . aku cerita kehidupan aku dgn dia . then bila malam aku boring , aku text Iffah . kongsi masalah dgn dia . dia selalu bg aku semangat even dalam kelas aku tak rapat dgn dia. dalam kelas bila aku boring aku kacau Iman . suka tgk dia senyum . :') . byk memori even aku dkt smk Seremban 2 hny 3 bulan lebih . nii gmbr member smk seremban 2


Hazim , aku , Iqram , Syahir .
 Fadzlie , Aiman , aku , Izzatul Aqilah
Iqram , Lim , Aqilah , aku , Syahir
aku , lai , Afnan (monitor ) :D

dengan ini aku umumkan , tiadalah lg Muhd Faizrin di SMK SEREMBAN 2 . insya'allah kalau ada rzeki kita akan berjumpa lagi . hope korang semua takkan lupa aku . ingtlah aku sampai nafas terakhir korang . buatlah y terbaik utk SPM nanti . ingt , orang y berjaya takkan selalu berada di atas dan orang y berada di bawah tak mustahil akan berada diatas org y berjaya :) lepas ni aku rindu nak pakai baju melayu setiap hari jumaat dan rindu nak pakai baju pengakap . HAHA . :) 

goodluck SPM 2012 to 5 Tun Mahathir (SMK SEREMBAN 2) .  =D
Iman , Izzati Dalili , Hazim , Syahir , Amirun , Nadaraja , Afnan , Kamal , Raiqal , Sharmine , Iffah , Nabilah Husna , Shahira Izzati , Sharmila , Iqram , Shariful , Lai , Lim , Aiman , Anisa , Alexa , Yap , Nabila , Shatruhan , Ainaa , Netra , Nilam , Surekha , Fadhilah , Syaza . Tharvindren . Shumithira

also to ~ Shazwani , Ariff , Fadwah ,Fadzlie , Nadzrin , Riaz , Anis ,  Harris ,  Aqil , Firdaus .


Assalamualaikum . moga kejayaan milik kita bersama :)

No comments:

Post a Comment