Saturday, November 5, 2011

Seremban -> Genting -> Terengganu -> Kelantan -> Cherating .

Selamat Pagi Malaysia . Assalamualaikum ~

petang tadi aku baru sampai dari Seremban . penat kot duduk dalam bas sbb sblh aku budak pmpuan so kena duduk jarak-2 sikit . hahaha smbil tu text awek kelantan kan . haaa . :P . so dalam bas memang aku takkan tidur sbb aku kena tahu apa yg driver tu buat . almaklumalha aku kan mata-2 Penguat kuasa kerajaan . cesss ! hahaha . then dalam bas ada awek . fuhh lawa tp tak reti nk ngorat pulak ==' wekkk . hahaha . first time kot naik bass sorang-2 , if dulu klau naik bas mesti ada arwah mak or abg-2 aku tp kali nii tak . aku kena pandai bawa diri sendiri . :'( . why ? mayb dah takdir aku hidup mcm niii . pffttt !

then sejak aku pindah ke seremban , aku cuba cari diri aku yg dulu . tp aku masih tak jumpa faizrin yg dulu . aku bagai ilang dari diri aku sendiri . kenapa ? sbb aku tak ada teman utk aku lepaskan perasaan dan masalah. hurmmm . kt smks2 aku ada minat sorang budakk . hahaha . tp mayb dia tak suka aku kot , aku just nak kwn je dgn dia tp tak apalha . then ada keychin utk dia , insya'allah aku akan bg kt dia . bg aku , hati org kita tak boleh paksa so biarlah . aku tak minta utk disayangi tp aku minta cuma utk dihormati . dalam kelas aku aku act semua bdk-2 okayy lha . yg baik dgn aku hazim , syahir , iman , lily , kamal ,raiqal , nada , iqram then aqilah . tp bg aku semua ada lha yg terbaik

then baru-2 nii akak bawa aku pergi genting+terengganu+kelantan dan cherating . fuhhh pantai timur dah habis kot aku round :D . aku bawa aku sbb dia suruh aku lepaskan smua yg aku pendam tp aku tak dapat nak lepaskan . mayb aku tahu , akak and abg aku marah aku sgt time aku merajuk kt genting tu . tp aku memang salah . cepat sgt terasa then last skali aku pergi bawa diri kt genting tu sorang-2 . duk termenung smpai mengalir air mata . :'( . akak , angah , jan dgn li ! ayin minta maaf sbb buat hal masa haritu . ayin tak ada niatpun tp ayin rindukan mak dgn papa :'( maafkan ayin ea smua . NAH amik gmbr aku masa holidayyyyyyyyyyyyyyyy ! ahahaha

nii haaa dalam kereta kabel ! hahah . sumpah seram !
 nii gmbr aku dekat London aka Genting . hahaha .
aku paling tinggikan ? haha . my siblings . nii time aku bad mood ! haha . style ! see kt beg aku ada botol susu tp bkn aku pny tp utk budak kt bawah ni :D
comelkan ? mestilah anak buah siapa ? mestilah anak buah poksu ! wekkk . haha
kahkahkah . aku tahu abg aku handsome kan . ngeee ~
okayyy . aku tahu aku tak handsome tp aku bersyukur dgn kurniaan Allah :D
 abg besa atas batu . wohaaaa ! hahaha .
 jap jap . lawakan bumi Allah . :') . then yg penting aurat aku masih tertutup :D
ex-goalkeeper SKSK , SMKTBI & ABSJFC kembali turun ke padang . hahah . then kesannya , tangan aku sakit . waa hebat :P


dah tu je gmbr yg boleh aku upload ! wekkk kalau nak tgk lg jemput dtg rumah ea . :D . btw aku gmbira still ada siblings even dalam masa yg sma aku rasa sunyi sgt ! :')

2 comments:

  1. ayn lagi tinggi dari li ke? hahahhahahahaha

    ReplyDelete
  2. kak ngah ! haha . mestilah . jan pun dah kalah dgn ayin apatah li . heheh :D .

    ReplyDelete