Monday, November 7, 2011

i miss my parents :'(

makkk ! nii ayin . makkk , ayin rindu mak sgt ! hee . mak dgn papa sihat ? nak hug papa ! nak cium tgn mak dgn papa :* . papa , ayin syg papa . makk ! harini hari raya taw . ayin bangun pagi tadi tgk kt bawah tudung saji tak ada makanan pun :'( mana daging siat ? mana ketupat mak ? makkk ayin rindu masakan mak ! mak ayin nak makan tempoyak ! mak buatkanlah utk ayin . nak makan tempoyak ikan patinn :'( mak jawablah! mak , papa mana ? sinilah kt ayin , ayin nak hug sgt mak dgn papa :'( . mak ! ayin dah tak dapat cium tgn mak :'( mak , rindunya ayin kt mak dgn papa . sinilah jumpa ayin . ayin nak tidur dgn papa and mak :( . heee . ayin ingat dulu , ayin mesti tidur dgn mak and papa :') rindunya ! papa ingat tak , mak selalu ajak kita pergi ngeteh mee soto ? hee . kalau pa makan tak habis , pa mesti bg ayin . ayin makan sampai habis . hehee . sayang papa dgn mak ! lepastu air mak , ayin habiskan . hee . mak dgn papa syg ayin kan :* . papa selalu bawa ayin dgn mak pergi makan steamboat kt dataran . lepastu ayin pilih smpai 6 jenis makanan utk ayin sorang . hehee . pa sweetnya family kita :') . ayin manjakan pa . heehe .  akak , angah , jan dgn li tak dapat pun . padan muka dyorg . hehe . papa ayin ingat lagi , if nak lintas jalan papa mesti pimpin tgn ayin . ayin syg papa tw . mak pulak mest masak lauk yg best utk ayin . mak tahu ayin ni suka makan asam pedas ikan sembilang .:') . kasih sayang mak dgn papa takk bolh dijual beli . tp skrg ? ayin dah tak dapat semua tu :'( . ayin rindu sgt . hari hari ayin buka tudung saji cari asam pedas ikan sembilang . tp tak ada pun . mak dah lupa ayin ke ? mak masa last ayin jumpa mak kt hospital tu , ayin gembira sgt mak . :'( . mak senyum tgk ayin . mak , masa petang jumaat tu , akak cakap dgn ayin yg mak *rindu sgt dkt ayin * . makkk ayin sedih . kalau boleh ayin nak jaga mak lg tp Allah dah amik mak :'( . mak ! ayin tahu ayin gagal bg kejayaan dkt mak masa pmr . tp masa pmr ayin tak ada smngt sbb papa dah tak ada :'( . kenapa semua org nk tgglkan ayin :'( . mak ! papa ! ayin harap ayin dapat jumpa diri ayin yg dulu . tp ayin takut , if ayin berjaya siapa yg nak berdiri sebelah ayin ? mesti ayin akan menangis sbb mak dgn papa tak ada :'( . ayin tak boleh bayangkan . k lha . ayin rindu mak dgn papa sgt-2 . iloveyou mom dad ! :"(                      


ayin rindu sayang mak dgn papa tw hingga nafas terakhir ayin :'(
AL-FATIHAH utk papa dgn mak . moga mak dgn papa ditempatkan dikalangan org yg beriman . amin ya rabb .

No comments:

Post a Comment