Sunday, November 20, 2011

aku tak hadap !

assalamualaikum ! 

hahaha . lama dah ta update ini blog . sbb kt uma akak aku tak ada line . haha . ni duk jb boleh onl smpai mati ! hahaha .
aku sebenarnya bengang dengan seorang kawan ,. sumpah aku tak hadap dgn dia skrg . semalam aku text dia ,. then dia boleh tny aku siapa ? 
sumpah aku terkejut ! kau kawan jenis apa siakk ? kita dah kawan hampir tiga tahun ! kita rapat sejak form 1 aku tak sangka kau boleh
lupa macam tu je . aku yang pernah duduk satu meja dgn kau , aku yg duduk depan meja kau masa PMR pun kau boleh lupa ?
weyy aku tahu kau budak MRSM . tp jangan lah bangga sangat . kau boleh jatuh dari puncak kalau kau nak tahu !
aku tak sangka , kau boleh lupa org yg pernah ada dgn kau . kita berjuang masa nk PMR tp sumpahlah aku tak hadap
kawan mcm kau lg skrg ni ! kawan aku pun ramai budak MRSM dari form 1 lg tapi tak pernah lupa aku lah weyy !
dah lah , aku malas nak cerita pasal kau . kalau kau kawan aku ! kau takkan lupa aku doe ! aku tak hadap org mcm kau !

No comments:

Post a Comment