Tuesday, November 22, 2011

aku berserah ! :')

assalamualaikummmmmmmmmm !
hahaha . 
nak tahu tak ? hati aku tengah sakit niiiiiiiiii !
tak apa . aku masih ada Allah yg sentiasa ada utk aku .yeah !
YA Allah . aku bukalah hati aku ini utk melupakan perkara yg menyakitkan hatiku ini !
kau buanglah perkara ini jauh dari ku agar hati aku tenang utk memikirkan perkara yang lain .
ya Allah . aku sangat menyayangi-Mu dan ku berharap kau temukan aku dengan orang yg mampu menjaga ku setelah aku merasakan diriku bagai seorang budak yg terbiar begitu sahaja tanpa mendapat belahan kasih sayang . Ya Allah , besarnya dugaan yg engkau berikan kepadaku . aku tak pernah sesekali menyalahkan suratan takdir kerana aku yakin dengan kehendak-Mu Ya Allah . hanya satu yg ku mohon kau temukanlah aku dengan seseorang yg mampu melabuhkan cintanya kepada-Mu . aku cuma mahukan seorang teman utk berkongsi masalah . aku tidak mampu menanggungnya seorang diri Ya Allah . aku yakin dengan ketentuan-Mu :') . tidak semua hamba-Mu mendapat dugaan sebesar yg aku terima . Ya Allah , kau panjangkanlah umurku . Ya Allah , andai tiba masa utk ku pergi mengadap-Mu , engkau ambillah aku tika aku sedang menyembah-Mu . amin :')

2 comments:

  1. OMG, sedih gila weh. dengan lagu background kau tu lagi. buat aku nak nangis. huhu :')

    ReplyDelete
  2. lily . hee . sorryy tw :') tp tu lah hidup aku . kita hidup ada bahagian masing-2 . :')

    ReplyDelete