Saturday, August 6, 2011

terima kasih cikgu ! terima kasih kawan kawan semua . i love you all ! :')

salam . 5/8/11
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
semalam <3

dan bila semalam . haha . awal awal pagi aku dah bangun nak gi sekolah . siap siap semua bas miza pun smpai . sedih je tgk bas ni . haha . naik then sampai dalam kul 6.30am . lex lex kt anjung then trus gi dataran . lepas tu baca yaasin and tadarus Al-quran . dah selesai baca smua aku minta maaf dgn ustaz Radzi if ada aku buat salah dgn dia , tak dgr cakap dia . aku minta maaf sgt-2 . :') . mesti aku rindu lawak ustaz nanti :'( . then trus g bilik AV , kelas PA . then lepas kelas akaun aku jumpa cikgu PA nak minta maaf juga . then dia cakap jaga diri . *untunglah awak dapat tgk mak ayah awak , ada orang tak sempat nak tgk mak ayah dorang* aku terusik gila . :'( then cikgu hulur $ . aku tolak tp cikgu bg ikhlas . so terima dgn hati yg terbuka . terima kasih cikgu Sahnawan :') . then naik kelas . masuk je kelas , classmate aku nyanyi lgu raya eh tak lagu HAPPY BIRTHDAY ! haha . mula mula dalam bahasa Inggeris then dalam bahasa Melayu dan dalam bahasa Cina . aku terharu . mata aku dah berkaca time tu tp aku tak nak dorang tahu aku sedih gila :') . thanks my classmate . i love you all ! aku takkan lupakan korang laa . then lepas masa rehat lepak kt kantin tgk budak-2 non muslim makan . haha . kenyang beb . :P  . ahaha . then gi bilik AV , masa BM . cikgu sruh buat sendiri perbahasan . haha . pecah kepala . then cikgu suruh salin je dalam buku rujukan . haha . panjang gaban ==' . tp siap juga beb . :) . then masa nak balik , aku jumpa cikgu BM . aku minta maaf kalau aku ada buat salah dgn dia ke apa ke . then dia cakap *tak adalah , awak baik* . :) . terharu . aku tahu aku nii bukan laa pelajar yg baik tp aku cuba jd yg terbaik . terima kasih cikgu Norazlina . :') . then balik , amoi amoi semua bye bye aku . haha . sumpah tak rela nak tinggalkan dyorg . 4 tahun kot aku kenal dyorg . :'( . amoi , takecare ea :) . remember me until the last ur breath ! ^^ , then petang tu pergi rumah cikgu Fadhlina . :) . ada makan makan . then aku sampai dalam 6.30pm kot . Nash , Halim , Aiman , Qusya , Faiz , Farah , Nabila , Ain and Natasha dah sampai dulu .smpai-2 je dyorg tgh hidupkan api . haha . nk buat BBQ . first time kot utk aku . haha . then pukul 7.18pm buka . minum air then makan nasi goreng . melantak ingt dunia lg time tu . :D . then g solat dgn aiman , qusya and hafit . then lepastu . lepak je laa . then cikgu suruh semua masuk . yg farah ckp *cikgu nak save electric* , so farah tutup lampu . then cikgu Fadh keluar bawa kek . huh ! aku terharu gila . time tu ingt time wish birthday arwah mak . :'( . tp aku bersyukur masih ada org yg syg aku :) . thanks cikgu Fadh and member-2 lain . aku nak ucap apa pun tak tahu dah semalam :') . then guna , tusen , ain , farah , nash , eqran and faiz bg hadiah . then paling penting dan perkara yg tak akan aku lupakan , ada org suapkan aku kek ! waahhh . thank ea :') . syg kau boleh ? hahah . bersyukur sgt dapat kawan mcm korang . then buka hadiah . dapat baju dll ! haha . nk tgk gmbr masa kt rumah cikgu tak ? nah tgk ! :D

~sweet tak ? hahahaha . thank kawan :')~
okayyy ! dah tgk ? ahaha . nanti aku upload ea . skrg lappy aku menggila . hee :D . btw aku ucapakn terima kasih dkt siapa yg wish hari jadi aku . moga korang semua diberkati oleh tuhan . dan ribuan terima kasih kpd siapa yg datang kt rumah cikgu fadh ! . dan kepada cikgu fadh . tak ada perkataan lain selain drpd TERIMA KASIH . jasa cikgu akan sy hargai smpai nafas terakhir sy :') . cikgu cukup baik dgn sy . tak dapat sy nak balas jasa cikgu yg terlalu besar utk saya . moga Allah sentiasa merahmati hidup cikgu sekeluarga  . amin . dan sy minta maaf dkt cikgu , if sy ada buat salah dgn cikgu , terkasar bahasa dgn cikgu , tak dgr cakap cikgu dan seangkatan dgnnya sy minta maaf ea cikgu Fadh :') . sy manusia biasa je yg selalu buat silap . doakan sy ea cikgu :) . dan cikgu-2 lain pun sama . sy minta maaf if ada sy buat salah . :)  . harap korang semua takkan lupakan aku . kwn-2 smua doakan aku ea . aku sayang korang sgt ! kita tetap sahabat . if jadi nak pergi sunway lagoon , calling-2 aku ea . :'). assalamualaikum semua :'(

No comments:

Post a Comment