Sunday, August 7, 2011

mak ! ayin rindu makkkkkk :(

mak , awalkan mak tinggalkan ayin . skrg dah 7 ramadhan mak . ayin rindu masakkan mak . aritu kt rumah abg Nas , ayin suruh mak dia masak asam pedas . mak time tu ayin memang rindu mak :( . mak kenapa mak pergi ? ayin perlukan mak . ayin baru 16 tahun mak :'( . mak , bulan puasa nii tak ada siapa nak masakkan utk ayin . ayin nak mak masakkan utk ayin tp mak dah tak ada :'( . kenapa Allah bg yg dugaan sebegini rupa mak ? :( . harini ayin tak tahu nak makan apa . kt rumah just ada maggi goreng . so ayin makan tu je mak :'( . ayin nak makan masakkan mak :( . makkkkkkkkkkkk . ! mak , kalau mak ada kan best . mak boleh masakkan asam pedas utk ayin . mak boleh buatkan bubur lambuk . ayin rindu mak :( . mak , smlm jan buat mee bandung . tp tak sama mcm mak buat :( . ayin rindu makkk . mak datang laa tgk ayin :( mak masakkan utk ayin ea , boleh ? :( . nanti pagi raya lg laa . sape nak buat daging siat utk ayin ? :((((( makkkkkkkkkkkkkk !

6 comments:

  1. mungkin mak kamu dah xleh bg pe2 kat kamu.. tp sbg anak laki, kamu leh bg sesuatu kat mak kamu.. doa dr anak yg soleh..hepi belated birthday..

    ReplyDelete
  2. sedihnye . sabar ye . semua tu ketentuan . ada himah disebalik semua nie . Al Fatihah untuk mak kamu . sentiasa doakan die . ;)

    p/s : lagu blog nie sedih . tambah pulak bace entry nie . rase nak nangis je .

    ReplyDelete
  3. kak ngah :(
    cikgu . insya'allah , doa memang tk henti sy beri kepdanya :'). terima kasih cikgu . :)
    cik BK . ~ insya'allah k . :) .

    ReplyDelete
  4. Bersabarlah, Allah lebih menyayangi mereka.
    ingatlah

    > Jika Allah sayang kpd seseorg, Dia akan memberikan iman.
    ~> Jika Allah sayang lagi, Dia akan beri kekuatan untuk mengamalkan agamaNya dengan sempurna.
    ~> Jika Allah sayang lagi, Dia akan susahkan hambaNya dengan urusan dunianya, untuk menguji sejauh mana pula cinta hamba itu kepadaNya..
    . Doakan mereka bahagia disana..

    ReplyDelete