Sunday, August 14, 2011

ayin rindukan mak dgn papa :'(

assalamualaikum . ~

harini genap 2 minggu arwah mak tinggalkan aku sekeluarga . harini juga genap 2 tahun 3bulan 14 hari arwah papa tinggalkan aku adik beradik . rasa sunyi sgt tak ada mak ayah . dulu masa ada dyorg aku gembira sgt .

PAPA ~

dulu kalau boring ajak arwah papa pergi starhill . mandi manda . ajak arwah papa pergi jogg kt TIE . tapi skrg tak ada dah . tu hanya kenangan yg dapat aku ingt . :'( . ayin rindu papa . kalau arwah papa nk pergi bengkel , mesti ajak aku . kalau papa nak pergi kilang aiskrim mesti ajak aku . tapi semuanya kenangan buat aku . Allah lebih sygkan arwah papa . :( . papa selalu marah ayin time ayin tak pergi sekolah agama . ayin selalu buat papa marah . ayin tahu , ayin bukan anak yg baik , ayin minta maaf pa . ayin sayang papa sgt . ayin ingt lg , masa kecik kecik . papa pimpin tgn ayin kalau nk lintas jalan , papa takut ayin kena langgar . papa dukung ayin . masa kt melaka , ayin lemas then papa selamatkan ayin . jasa papa terlalu besar utk ayin . ayin sygkan papa. ayin rindu papa  . papa tak pernah tinggalkan ayin . ayin tahu , papa syg ayin . papa buat nii semua sbb ayin . paa , ayin rindu papa :'( . dulu masa ayin kena langgar kereta , papa marah org yg langgar ayin . papa buat semua tu sebb papa sygkan ayin kan :'( . malam tu juga papa bawa ayin pergi hospital. papa tak nak ayin sakitkan . :') . papa tak pernah buat ayin kecewa . tp ayin selalu kecewakan papa . :'( . papa , maafkan ayin ea ? . masa polis datang sekolah , then cakap papa dah tak ada . ayin kecewa pa , ayin tak sangka papa tinggalkan ayin masa ayin baru form 2 . kenapa Allah bg ayin dugaan mcm ni ? ayin perlukan papa lg . ayin ingt pagi tu , papa kejutkan ayin suruh baca buku , tp ayin tidur juga . maafkan ayin pa :'( . ayin syg papa sgt ! :'( . i love papa ~


MAK ~
5/8/95 ayin dilahirkan . mak berjuang dgn maut . tp alhamdulillah semuanya selamat . dari kecik mak jaga ayin . dari ayin tak tahu apa apa sampai lah skrg nii ayin dah pandai berdikari . mak , ayin rindu mak . kalau ayin ada masalah , ayin cerita dgn mak . ayin tahu , ayin selalu mengamuk dgn mak . tp ayin budak lg mak time tu . time tu ayin cuma fikir nak gembira . tp ayin tak pernah fikir perasan mak . mak ayin tahu , jasa dan pengorbanan mak terlalu besar utk ayin . mak , ingt tak time ayin sunat ? masa ubat bius dah abis , ayin meraung . mak dgn papa jga ayin . mak dgn papa tumbuk manja paha ayin . ayin sygkan mak . mak , selalu masak utk ayin . dulu kecik kecik mak suapkan ayin nasi . mak bawa ayin pergi makan roti canai . mak pimpin tgn ayin . mak ingt tak time ayin masuk wad ? mak jaga ayin siang malam . ayin tahu mak penat tp demi ayin mak tak pernah kenal erti penat . demi ayin mak kuat . :'( . mak raya dah nak dekat . nanti raya mcm mana ? mak ayin tak nak berpisah dgn juli jan dgn angah . time raya ayin nk dyorg semua ada dgn ayin . akak , angah jan juli nafas ayin skrg . kalau dyor tak ada , ayin tak tahu mak . mak :'( . awalkan mak dgn papa pergi . kenapa besar dugaan yg ayin dapat ? makk ! . sekrang ayin hidup tanpa mak dgn papa . ayin rasa ayin dah tak ada sayap . tak ada yg nk dgr cakap ayin . . tak ada tempat ayin nk mengadu .  I love MAK !
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AL-FATIHAH UTK ARWAH PAUZI BIN IBRAHIM
AL-FATIHAH UTK ARMARHUMAH PUZIAH BINTI HARON

2 comments:

  1. ujian buatmu,doakanlah mereka senantiasa..supaya mereka tenang disana.
    doa seorang anak yg soleh penting utk ibubapa.

    ReplyDelete