Monday, August 8, 2011

4 Bangi forever ! :')

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Guru Kelas : Puan Suryati
Ketua Kelas : Loo Diing Xian
P.Kelas    : Kee Siau Lin
-----------------------------------------
Student 4 Bangi !
Lim Zhi Kiong , Tan Chun Hao , Quek Chun Hui , Wi Ruey Jyh , Abd Halim , Tang Shi Ming , Sue Hui , Yasotharan , Pravin , Priteep , Gunaselan , Wong Chun Long , Chew Yong Hao , Muhd Nashtain , Mohd Qusyairi Mubarak , Wong Chee Siang , Hoay Shan , Soh Jun Wei , Ong Wei Jian , Mok Pei Yee , Tan Kah Xin , Marissa , Goh Vi Vian , Goh Yong Jin , Sazul Farhana , Yap Shing Yi , Tay Chee Wi , Choi Tian Eng , Lim Jin Wern , Nurul Diyanah , Nurul Izfarina , Savesvari , Wen Jing .
4 Bangi 2011 ( SMK TBI )

okayyyyy . ni semua classmate aku . memang meriah beb kelas if tak ada cikgu . haha . aku rindu korang semua . eh thank ea sbb sudi jadi kawan aku . aku bertuah sangat sebab dapat kawan mcam korang . i'll miss you all . ! . remember me until the last your breath ! .  if selama persahabatan kita terjalin ada aku buat salah dgn korang , ada terkasar bahasa dgn korang , ada terpukul korang , ada terlebih gurau dgn korang dan seangkatan dengannya aku minta maaf sgt k ! aku manusia biasa yang sering buat silap . korang semua jaga diri baik-2 ea ? aku sayang korang semua . aku takkan lupakan korang . ingat aku taw * Muhammad Faizrin Bin Mohamad Pauzi * . :') . aku sebenarnya terharu haritu bila masuk kelas , korang nyanyi lagu Hari Jadi utk aku dalam tiga bahasa . aku rasa bertuah dapat kawan mcm korang . korang 1 dalam berjuta kawan aku ;") . aku tahu ada diantara korang anggap aku Legend :P dalam kelas 4 Bangi . aku tahu ada yg tak suka aku :) . aku tahu ada yg sayang aku :') . aku tahu ada yg rindu kegurauan aku :D . aku tahu korang semua terlalu baik dgn aku :) , aku tahu ada yg benci dgn perangai aku :') but aku terima semua kritikan mahupun pujian dari korang semua . korang semua sentiasa ada kt hati aku :D . eh korang , doakan aku taw . aku tahu , aku takkan dapat kawan mcm korang kt sekolah baru nanti . :') . simpan kenangan semasa kita sama-2 belajar dalam 1 kelas yg agak meriah . :D . goodluck utk test 3 nii . aku doakan kejayaan korang :) . take care all my friend :')

Rindu korang semua !
ituuu dia ! yg pegang botol nii laa Loo Diing Xian . Ketua kelas aku , sgt bertanggungjawab dgn arahan yg diberi . tgk tu dia senyum . manis tawar melesit beb ! ahah :P eh Diing Xian , sy minta maaf ea sbb selalu buli you . HAHA . maafkan sy k :) .
okayyy . yg belah kanan niii P.Kelas aku . lawa tak ? mestilah kan :D . nama dia Kee Siau Lin . cun kan ? HAHAH . okayy . amoi , thank buatkah buku ucapan utk saya haritu k . jasa kamu akan sy hargai . saya harap awak tak lupakan saya sehingga awak mati ! HAHA . ayat you dalam kertas ucapan tu :) . Rindu you laa HAHA
okayyy . ituu diaa jam oren menyala . HAHA . nii kawan baik aku dalam kelas nama dia Abdul Halim . duduk sbelah aku . jrang dtg sekolah katanya . AHAH . aku slalu buli dia but skrg aku dah tak ada :') . eh alim , study elok-2 . exam dah dkt spm pun tggl berapa tahun je lagi . haha . goodluck dude . maafkan aku ea sbb selalu buli kau :)
handsome tak abg nii ? nak try dia tak ? haha . cari laa sendiri . abg nii ramai peminat . melayu ada , cina pun ada . :D . org cakap maket tp dia bdk biasa je . okayy . dia sama kelas sama form 1 and 4 laa . haha . but kitaorg memang rapat . :) . nama dia Nashtain . jejaka melaya . HAH . nash , aku mintaa maaf if selalu amik brg kau , pinjam pen kau sampai hilang . haha . maafkan aku ea dude ! goodluck :)
ini dia abg bomba . HAHA . nama dia Qusyairi . memang lawak if bila dia berbicara . haha . ada time tu dia baca doa , aku terketawa pulak . bongek tul aku nii . but dia memang baik :) . qusya , maafkan aku ea if aku ada buat salah dgn kau :') . goodluck k dude . moga maju jaya kawan :)

hai amoi :) . ni dia awek aku  ! kah-3 . okayy yg kiri tu Shi Ming dan yg kanan Sue Hui . dyorg duk blkg aku dlm kelas . dyorg selalu tny aku if kena buat ayat . aku rindu dua org nii but yg kiri lebih sikit ea :P . amoi , goodluck ea . jga diri taw . :') . remember me k :')  <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
okayy . nii sahaja . kepada semua classmate aku 4B . aku minta maaf ea . jaga diri taw semua . goodluck utk exam 3 nii . study elok elok . jgn lawan cakap cikgu . jga semua cikgu kita k . :') . take care semua . love you all ! :')

2 comments:

  1. nnt sy bincang dgn en roslan ttg sijil pengakap tu.. ade pe2, sy contact kamu.. dpt lmbt pun xpe, sy leh pos.. take care..

    ReplyDelete
  2. okayy . dapat lambat pun tak apa cikgu, asalkan sijil tu ada . terima kasih cikgu . :')

    ReplyDelete