Tuesday, July 5, 2011

Ya Allah . kau panjangkanlah umur ibuku :') makkkkkkkkk !

assalamualaikum ......

                                                           mak dan nia
semangat aku yg kian membara selepas 2 tahun menderita , kini kembali merudum :( . mak , kenapa mak sakit ? ayin dah tak sanggup tgk mak mcm nii . mak kuatkan semangat . mak masih ada ayin , akak n yg lain . mak , ayin masih muda , ayin perlukan tunjuk ajar mak . mak cepatlah sembuh . jangan tinggalkan ayin , cukup papa sorang yg sudah menyahut seruan ilahi . mak , ayin tahu penyakit mak memang kronik . tak ada pnawar . skrg doktor just bagi ubat untuk mak bertahan . mak cepatlah , kuatkan semangat . ayin nak mak ada dgn ayin . mak ayin sanggup tak sekolah ,sbb ayin nak jaga mak n ayin tak sanggup tgk mak sorang sorang kt Hospital . mak cepatlah balik . jgn buat ayin sedih . mak , ayin hampir kehilangan mak masa mak tak sedarkan diri hari tu . lidah mak dah keras . ayin dah tak tahu nak buat apa haritu . ayin dah menangis puas , ayin takut kehilangan mak . time tu mak dah terbaring kaku . kaki mak dah sejuk time tu , ayin takut mak . mak , time tu . ayin hanya dapat bacakan 2 kalimah syahadah n surah 3 Kul . mak , mujurlah paramedik datang awal . mak pun sedar time tu . ayin gembira tgk mak panggil ayin balik . then skrg mak kt hospital . mak ingtlah , mak ada ayin , akak , angah jan n li . bangunlah mak . cepat jalan . ayin nak kasih syg mak . mak ayin tahu , ayin bukanlah anak yg baik . ayin selalu lwn cakap mak , tak dgr cakap mak . mak ayin minta maaf atas segala kesalahan ayin . ayin tahu mak , mak sygkan ayin  . skrg mak just terbaring kt atas katil hospital . ayin nak mak dapat jalan balik . hati ayin luluh mak , bila doktor cakap mcm tu . mak kena lawan penyakit tu walau harapan nak sembuh tipis . mak ayin perlukan mak lg . jangan pergi sebelum ayin berjaya mak . mak skrg nafas ayin . andai mak pergi , ayin tak tahu apa yg akan terjadi kt ayin . ayin tak pandai nak berdikari . kuatkan semangat mak . ayin ada untuk mak .
YA ALLAH . KAU MAHA BERKUASA LAGI MAHA MENGASIHANI . kau kuatkanlah semangat ibuku ini YA Allah . aku tahu , dia mampu lawan penyakitnya . kau panjangkanlah umurnya . ku bermohon pada-MU . amin amin amin ya rabbal alamin

2 comments:

  1. sbar yer. . . . .bnyk kn berdoa. . .insyaallah mak awk akn sembuh. . . .

    ReplyDelete
  2. sedih weis T_T. harap mak cepat sihat dari keadaan sekarang nih..dedulu pergi tengok mak, mak dah boleh lambai-lambai masa nak balik..

    ReplyDelete