Tuesday, July 5, 2011

lontaran dan lemparan Gangsa . tarikan Emas ^^

salam .

acara sebelum sukan . 22/6 & 27/6Kejohanan Olahraga SMKTBI . 2/7
okayy . masa acara sebelum sukan mcm biasa laa . acara yg dipertandingkan seperti lompat tinggi , lompat jauh , 4x400 , 800m , 1500m , lontar peluru , rejam lembing , lempar cakera . hha . so aku mcm biasa , dgn badan yg gagah walau tak segagah mana mesti masuk lontar peluru dgn lempar cakera . rejam lembing aku tolak tawaran cikgu sbb tak reti main . HAHA . tp masa training aku rejam benda alah tu jauh pulak ==' . then tak apa laa . next year insya'allah :D . then mcm biasa first acara sebelum sukan yg ada cara aku , lontar peluru . alhamdulillah target gangsa akhirnya tercapai juga . dengan lontaran 8.79m cukup untuk aku dikalung pingat gangsa .nk lawan bdk Emas dgn Perak tak payahlaa . dyorg smua 9m . HAHAH . then hari kedua , acara aku , lempar cakera . gila r . sengit oh ~ ingt dah dapat Perak then boleh pulak bubut nii potong aku . just beza 0.04m . lol . first Selvakumar 20.10m . second Farhan 19.62m third aku 19.58m , cukup laa tu pingat gangsa . then lepas tu acara tarik tali saringan . HAHA . lol aku cakap oh ~ first game biru lawan kuning . biru menang 2-0 . then Merah lawan Hijau . Merah menang oh ~ 2-1 . lepastu pinggang aku sakit , tak ley nak gerak  . HAHA . lepastu amoi St.John urut . HAHHA . then masa hari sukan , aku tak ada buat apa . just uruskan QM je . haha . then acara final tarik tali . Merah lawan Biru . senang je oh ! Merah menang 2-0 . yeah . emas oh ~ Jakun . HAHAH

No comments:

Post a Comment