Thursday, June 16, 2011

kita tetap sahabat .

assalamualaikum ........ :)

dah lama aku tak merepek kt sini an . mesti korang rindu an . HAHAH  . nk nganjing sikit je . okayy aku malas nk update blog nii sbb malas nak taip . haha . dah 4 hari aku kembali ke sekolah tuk semester kedua . so harapan kali ni nk study elok elok laa . boleh ke ? -.-'' . haha . mcm biasalah , kalau hari sekolah kena bangun pukul 4 . pastu duk dalam bilik air 1 jam . tidur dalam tandas . biasalah my hobby . HAHAH . pastu main air , air paip okayy . hahaha . bongek . lepas dah mandi semua siap siap n solat dan tggu bas F1 aku . kalau bunyi mcm nk meletup , tu laa bas aku . haha . smpai sekolah dalam 6.35a.m . lepastu sambung tidur kt anjung . memang tak ada keje , n bila sedar bdk dah ramai kt sebelah aku . peace :D . then bunyi wisel gerak terus p dataran n dgr cikgu membebel then 7.30 masuk kelas . HAHA . terperinci aku bgtahu korang . dalam kelas buat huru hara dgn Halim , nash , qusya n mamat tak berapa nak nmpk time gelap *Gunaselan* . hahah pengawas tak boleh guna tapi aku n the geng selalu pergunakan dia . terbaik ? semestinya . hahaha . then time rehat beli kejadah r nama makanan tu dan terus lepak kt anjung minta senior aku air kotak . peace ! gangster tak ? tak lgsg laa . haha . then usik fikri budak form 5 . bdk paling terbaik r. ayat dia memang unik . kalau korang bercakap dgn dia , memang payah nak stop . fikri nii syg sgt basikal klasik dia . ada 1 hari tu , angah kenakan dia . nk bocorkan tayar dia . haha then masa rehat tgk dia dah balik bawa basikal  . HAHAH . bongek . okayy aku malas nak crita pasal bdk sekolah aku :D .
okayy . sebenarnya aku akan remove dari JB n akan stay dekat KELANTAN . aku rasa gembira n sedih laa jugaa . ahaha . aku remove sbb ada hal . so kpd kawan kawan aku yg kt JB nii korang jagalah diri baik2 . lgpun korang memang nak sgt aku belah an ? okayy aku terima . aku tahu aku budak paling nakal . suka nganjing dgn korang . korang pun dah muak dgn perangai aku an ? hahha . tak ada hal laa kwn . tp aku takkan lupa korang beb . jgn risau  :D . n aku tahu kt tbi tu ada lg ramai yg lebih baik dari aku . aku nii biasa je bdknya. cuma rancak bila bebual . HAHA . lol . aku takkan bgtahu korang bila aku akn belah okayy . peace yoww . kalau korang tgk aku dah tak ada kt skolah tu , maknanya aku dah remove :D . okayy . crita pasal kelantan nii memang aku suka . aku rindu nak jumpa mek , nk main air sungai nak buat lemang n mcm mcm r . aku sukakan kelantan . kalau boleh nak kawin dgn mek klate . HAHAH . amin insya'allah . :) . aku nk duk sini sbb nak alami apa yg arwah ayh aku rasa . kg kemubu , kuala krai nii memang kawasan pedalaman . kalau nak ke KB tu dalam 4 jam kot baru sampai . bygkanlah . haha . memang tak sabar nak tgk kemubu . :D . so aku harap , kawan kawan aku yg kt JB nii boleh doakan aku agar dapat serasikan diri dgn org sini n doakan aku dapat belajar bahasa Kelantan . peace yowww :') .

No comments:

Post a Comment