Tuesday, June 21, 2011

kembali mencari balingan Emas !

assalamualaikum w.b.t :)
okayy masa hari sabtu lepas , sekolah aku dah anjurkan Karnival Sukan . aku masuk 3 permainan yakni hoki , bola baling dan sofbol . hee . mcm biasa sebeum game semua bdk kena buat senamrobik tapi disebabkan hoki kena mula awal so aku tak buatlah senamrobik tu HAHAH . goyang goyang bdan . ngek , then first game hoki . aku lawan team EXPRO . alhamdulillah aku dapat score utk team aku , Khaizar FC . tp EXPRO kembali mengorak langkah then team aku tewas 2-1 . haha . second game lawan team dak india . alhamdulillah aku score 1 goal then team dyorg score balik so 1-1 . last minit team aku dapat pukulan percuma . so qusya laa penyelamat team aku HAHA . menang 2-1 then dapat nombor 2 (PERAK) . So lepas main hoki aku rehat jap depan bilik sukan . pastu syakir panggil aku ajak main bola baling masuk team dia . mula mula aku tak nak main tapi tgk dia mcm nak sgt aku main so aku akur je r . pastu aku tarik Rais pulak utk kuatkan team aku . haha . so team aku ramai dak petang cuma 3 org dak pagi dan diperkuatkan 2 org wakil sekolah . first game team aku lawan team Amirol . game agak sengit yokkk . haha . tp alhamdulillah apa yg aku rancang semuanya menjadi . team aku leading 2-0 utk first half hasil jaringan aku . HAHA . then second half team amirol dapat rentak n dyorg dapat menyamakan kedudukan , so 2-2 . so aku buat counter attack last minit . alhamdulillah aku dapat score lg . then cikgu cakap goal aku batal sbb aku masuk dalam kawasan D . perh hati gua panas je , padahal aku dapat tgk kaki aku . betul betul sebelah line D tu . dah cikgu cakap ta goal aku belah je r dari padang . then cikgu panggil aku balik , dia bg masa tambahan . then aku buat balik laa dgn dak dak aku , alhamdulillah aku dapat score . so hatrick utk aku . HAHA . terbaik yokk . thank kwn kwn :) . so team aku dgn rasminya dapat pingat Emas . then lepas game BB , aku main sofbol pulak . aku main team rumah biru , haha . kena main cathcer lg , tp team aku kalah dgn team rumah hijau . then dapat no 3 (GANGSA) . haha . so keseluruhannya aku dapat 3 pingat yg berlainan warna . EMAS , PERAK dan GANGSA ! :D . kejayaan aku adalah utk semua . HAHA . p/s : esok dan lusa aku ada misi utk rumah merah . esok game lontar peluru . so aku harap dapat buat yg terbaik . perak je harapan aku then lusa game lempar cakera . :) wish me luck :D

No comments:

Post a Comment