Wednesday, June 1, 2011

Anak Bujang !

as salam

okayyy . mak aku tak ada kt rumah selama sminggu . so dia kt seremban rumah akak aku . okayy . so byk laa keje yg kena aku buat kt rumah sini . basuh baju , sidai baju masak dan sebagainya laaa . memang penat laaa . tp apa boleh buat . dah tanggungjawab aku . then kalau bosan dgr radio , kalau boring lagi tidur je laa . okyy . mengenai kawan k ! aku kadang kadang rasa kawan nii macam maggi . kejap ada kejap tak ada  dan aku paling benci kalau dapat kawan yg mudah lupa kawan . korang fahm faham je laa . bila dia susah dia sibuk nk cari kita , tp bila kita nkkan dia . dia tak ada . hahaha . apa kejadah an kwn mcm tu ? so aku ambil keputusan off je hp tu . malas nk layan sapa sapa nk msj aku . aku nk berubah ke korang nk benci aku ke . ada aku kisah ? biarlah laa korang nk cakap apa pun . nanti korang cari aku juga . hahaha . konon ! :D . so semalam kt fb dgn sengaja dan dgn perasaan gila kurang tebiatnya . aku tukar relationship aku dari Single ke In  a relationship . perhh berapa ramai nk komen an . semua ingt aku ada awek . hellloooooooooooo aku bukan kaki perempuan ea . then aku cakap laa dgn bebudak yg komen tu *aku saja je laa . nk test maket* . ahahaha . ada aku kisah . then lepastu aku jadi single balik . haaaaaaaaaaaaaa . so semalam juga budak budak sekolah lain semua baru balik dari kem . ada yg g kem kt Negeri Sembilan , Pahang dan Pontian . best gilerrrr siak sekolah dyorang . rasa cemburu di hati . hahaha . tapi apa boleh buat , just dpt tgk gmbr dyorang kt camp . haahah . lantak laa . peduli apa kan . hahaha . dah bosan ................................................ stop!

No comments:

Post a Comment