Saturday, May 21, 2011

Jumaat yg indah kini tinggal Kenangan !

assalamualaikum semua . :D

okayy tadi kt sekolah , aku n the geng pekebun muda sekolah tolong cikgu maimunah kemas bilik koko . sumpah penat . lencun habis baju kitaorg . ahahha . angkt rak besi tu . perhhh sakit siak tgn . rasa tangan mcm nk tercabut . hahaha . then lepas dah siap smua , cikgu belanja nasi ayam 10 pinggan . haha . perhh sedap siakk sbb 10 pinggan tu . tp kwn aku 9 org . hahaha . so sorang satu laa . then dalam pukul 10 something aku , nash n halim masuk kelas . hahaha . apa lg buat kecoh laa , padahal budak cina india tgh exam PM . haha . tp aku dgn baik hatinya , tolong laa kwn aku yg tak tahu nak jwb soalan PM tu . apa yg dia tak dpt jwb aku tolong . haha . baik baik aku tgk paper dia kosong , terus penuh laa siakk . haha . SPRM pun tak tahu mksdnya . payah laa weyy . ngek . then lepas dyorg habis exam cikgu Lam suruh kitaprg berkumpul utk amik gmbr . haha . mcm mcm ragam aku tgk bdk bdk nii . cikgu Lam buat smua nii sbb arini merupakan hari terakhir dia kt SMKTBI . so aku , nash n halim posting laa puas puas . haha . hmpir smua gmbr ada je muka kita org . haha .
apa pun . aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Miss Lam Hui Nee yg sudi mengajar aku dan kwn kwn yg lain . jasa Miss Lam tak akan kami mulakan . Miss Lam terlalu baik dgn kitaorg dan Miss Lam merupakn guru TERBAIK utk kamis semua . dan adakalanya kita org nii terlalu degil dan tak dgr cakap Miss Lam . tp Miss Lam tetap mengajar kami semua . besar pengorbanan miss Lam tu . Terima Kasih MISS LAM HUI NEE . :')

niii tanda buku yg direka khas oleh Miss Lam utk kita org
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
duit tu ada tanda tgn Miss Lam . haha :D
okayy .ini sajalah . kenangan bersama Miss Lam tak kan dapat kami
lupakan . TERIMA KASIH MISS LAM ! :D







Kbye


No comments:

Post a Comment