Saturday, May 14, 2011

Chemist paper 2 !

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
bapakkkkkkkkk senang gila aku jawab . hahahahaha
1 jam aku tengok paper tu . senyum je , tersengih sengih paper chemist tu tgk aku. hahaha
time miss lam masuk je , perh aku rasa dunia tu bukan aku yg pny . hahahhaa
Aku jawab relax je . sbb dah dapat confident . hahaha :D
Chemist paper 1 !|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
alhamdulillah senang sbb byk kira kira . nii aku relax gila
tak ada masa nak senyum senyum . hahahaha . kesian laa siakk tgk ruey jyh dgn qwek sbb paper dyorg cikgu ta bg . tu laa bising sgt time cikgu nak bg paper . ahahahaha

hahaha . lepas abis exam terus balik tunggu van kt post guard . haha . kt situ laa aku tgk bdk bergendut . haha . dalam hati cakap , perhhh aku pun nak laa kalau gini . duk berdua dua . dapat pegang tgn . hahaha . tp bila difikirkan balik . apa akan jadi nanti bila clash ? hahaha . tak minat aku semua nii . apa barang couple time skola . ta dapat apa . aku nak couple time dah dekat Univst , insya'allah . time nii laa aku akan dapat apa yg aku nak . aku dpat rasa air tgn couple aku , dapat jumpa mak ayah dia , dpat belanja adik adik couple aku . waaa sweet kelapa muda . hahahaha . *perasaan je . midyear pun ta lepas lg . hahehehaha . then dah couple baru rancang nk tunang . hahaha . then maybe na ikut 1 setahun je kot . dahsyat then kawin laaa . hahahaha . gila meroyan memalam pagi buta niii . sweet . sumpah gedik gila . dah kawin mesti nakk ............... tak yah fikir . kau spm ta lepas lg weyy . apa pun , kepada sesiapa yg tengah bercouple . aku doakan korang bahagia dgn pakwe/makwe korang . jaga dia baik baik . jgn smpai korang kehilangannya . nanti ta pasal pasal korang gila . hahaha . dan kepada yg terfikir na couple  tu . aku nasihatkan tak payah laa , tak ada function pun couple nii , tak dapat apa . membazir kredit je nanti . haha . dah bye . salam

No comments:

Post a Comment