Sunday, May 1, 2011

apa pn tak boleh . Tamat karier .

assalam
hahaha . semalam dgn rasminya team aku dapat naib johan kumpulan . gembira tak terkata . tp dalam hati tuhan je yg tahu . gagal mara ke peringkt suku akhir . haha . hampeh . tp kekalahan semalam amat bermakna . walau team aku mencatatkan 2 keputusan seri . aku tetap optimis utk terus berjaya pada tahun hadapan . byk kesilapan yg aku buat . huh . tp game semalam adalah game terakhir utk aku sarung jersi no 1 . haha . sbb dgn rasminya aku :-
Dengan ini , saya Muhd Faizrin B Mohd Pauzi meletak jawatan sebagai penjaga gol sekolah . saya berharap ada pelajar yg akn ganti tempat sy . walau sy nii tak sebagus mana , tp sy dah buat yg terbaik . terima kasih kpd semua guru guru sy yg selama ini memberi tunjuk ajar kpd sy untuk menjadi penjaga gol yg terbaik . sy juga ingin memohan maaf kpd cikgu cikgu , jika sy ada melakukan kesalahan atau tidak mendengar kata kata cikgu . sy minta maaf . sy manusia yg selalu melakukan kesilapan . jasa dan pengorbanan cikgu tidak akn sy lupakan . saya berharap cikgu cikgu dapt melahirkan lebih ramai penjaga gol yg lebih baik daripada sy . mungkin dyorg mampu memberi kepuas hatian kepada cikgu semua . akhir kata , semoga pasukan bimbingan cikgu mampu menghadiahkan kemenangan kepada cikgu . insya'allah .

TERIMA KASIH CIKGU SKSK / SEDC !
terutama kepada Cikgu Wan Nashrul yg pertama kali mengcukil bakat saya sebagai penjaga gol . dan memberi kepercayaan kepada sy utk menjadi keeper kedua SKP SEDC '05 . dan  sy mengucapkan ribuan terima kasih kepada cikgu Rizal , cikgu Mahathir yg sekali lg memberi kepercayaan kepada sy utk menjadi keeper utama SKSK pada tahun 2006 /2007 . dan tidak lupa juga kepada cikgu Nasaruddin dan cikgu Shaahari yg memberi peluang kepada sy utk menjadi penjaga gol utama dalam pasukan hoki dan pasukan bola baling SKSK pada tahun 2006/2007 . dan terima kasih juga kepada cikgu Zaki yg telah memberi kepercayaan kpd sy sbgai tekong sekolah dalam pasukan sepak takraw SKSK'06 . jasa dan pengorban cikgu semua tidak akn sy lupakan . terima kasih cikgu . ada masa kita akn bersua kembali . :D

TERIMA KASIH CIKGU SMKTBI !
sy Muhd Faizrin dgn ini mengucapkan ribuan terima kasih kpd cikgu semua yg telah byk membantu sy dalam mencapai tahap prestasi yg terbaik . terutama kpd cikgu Abdul Aziz yg pertama kalinya memberi peluang kpd sy utk menjadi penjaga gol sekolah menengah pada tahun 2009 . dan pada tahun 2010 sekali lg sy mengucapkan ribuan terima kasih kpd cikgu Syamsul , cikgu Farizan , cikgu Syaiful dan abg Iskandar yg telah memberi peluang sekali lg kpd sy utk menyarung jersi SMKTBI . sy tahu , sy terlalu byk kelemahan dan ada kalanya saya gagal memberi komitmen yg terbaik utk cikgu cikgu smua . dan tahun 2011 adalah tahun terakhir sy utk menyarung jersi sekolah . sy dah lakukan yg terbaik dlm pasukan bola sepak SMK TBI tahun ini . dan sy mengucapkan ribuan terima kasih kepada Sir Balan yg memberi peluang kpd sy menyarung jersi pasukan hoki sekolah . kepada cikgu syamsul , cikgu Fadhlina dan cikgu Roslan sy ucapkan terima kasih kerana memberi peluang kpd sy utk menyarung jersi pasukan softball sekolah . insya'allah kita akan juara lg pada tahun ini .segala tunjuk ajar ckgu kpd sy akn sy gunakan sebaik mungkin . sy syg cikgu semua . :)

      "  Setitik peluh cikgu , adalah seribu semangat saya . "

anak muridmu ,
Muhammad Faizrin b Mohamad Pauzi .

No comments:

Post a Comment