Thursday, April 21, 2011

keliru

as salam

hahaha . aruk kemaruk . pening dah kepala otak aku nii nk memikirkannya . tahun nii laa tahun paling busy . asal ? sbb tahun nii byk permainan aku masuk . mula mula bola pastu hoki pastu softball . haha . bg korang mesti nii  sikit je an . ada aku kisah ? haha .tp memang terasa la letihnya . skrg nii aku tgh keliru . bila game softball ? bila pertandingan kawad kaki kadet bomba ? arghhhhhhhhh . cuba laa bg tarikh yg tetap . ngeh . skrg nii faiz cuba nk tarik aku masuk kawad . aku boleh je sbb aku ada pengalaman bawa kadet bomba menang kawad . tp masalahnya skrg aku dah jadi pengerusi pengakap merangkap komander . tu yg pening niii . adohhhhhhhhhhh , satu lg aku takut pertandingan kawad kaki nii clash dgn  game softball . adoh payah laa mcm nii , dulu skola rendah okayyy je . ngeee . asal jadual sukan tahun nii semua pack gila . smua game dkt dkt je tarikhnya . ta mcm skola rendah . hahaha . apa apa pun tgk r mcm mana . kalau kadet bomba perlukan khidmat aku . insya'allah aku akn tolong n tu pun kalau tak clash dgn game softball .  dah nk tidurr . esok sekolah . as salam . sebelum tu fikirkan boleh ! hahaha :D

No comments:

Post a Comment