Wednesday, April 13, 2011

kejayaan dan kegembiraan

as salam .
haha hari nii memang hari terbaik laa aku cakap . haha . hari nii hari penggambaran utk semua kelas ,  unit beruniform , kelab persatuan dan sukan permainan . haha . first gambar aku adalah gmbr utk kelas . haha . mcm biasa aku mesti kena duduk tengah sbb aku paling tinggi . huhu . kesian bdk lain aku tgk , dyorng smua kena posing senget . aku je posing tegak . haha . then gmbr kedua , gmbr utk QM . mcm biasa jugak . aku kena berdiri kt tgh . huh . asyik tgh je . bosan tahu tak ?  then gmbr ketiga , gmbr utk pengakap . haha . yg nii jew laa aku duduk kt sblh cikgu sbb aku an Pengerusi Pengakap . ngeh . then gmbr keempat , gmbr utk team hoki . huhu . aku kena diri kt tgh lagi . penat weyy kena diri jee . then gmbr kelima gmbr utk team rumah merah (Zamrud) . haha . then gmbr keenam , gmbr utk team softball . haha . yg nii best .sbb bdk softball ramai gila . alhamdulillah , aku dapat diri tgh lagi . then aku posing tgak je . yg lain posing senget . huhu . then gmbr terakhir , gmbr utk BM , haha . mcm biasa tgh laa tmpt aku . hoho . so keseluruhan tahun nii memang aku je laa pegang . haha . tahun depan dah tak dah . focus utk SPM pulak . tahun nii boleh laa nk rehat rehat . ngeh . 7 gmbr dalam 1 masa . tapi posing semua sama je . huh . then lepas dah abis sekolah dlam pukul 1.05 aku terus gerak p Mahkamah utk perbicaraan kes arwah papa . agak best laa jugak . ramai polis . haha . semua tgk aku , memang kena laa . abis aku beta . hhaha . dgn peguam je tak beranii . sbb peguam tu lawa sgt . cair siakk . haha :P then lepas ditangguhkan perbicaraan tu . aku terus gerak p sekolah utk friendly softball dgn SMTTP . lepas dah buat warming up semua . game mula . haha . tak sangka aku dapat main first nine . alhamdulillah . tapi aku masih terlalu muda dlm game nii . haha . then game pun on . so aku main je laa . then keseluruhannya . SMK TBI menang 13-0 . dahsyat laa . aku rasa gembira la juga sbb berjaya sumbang 2 point utk sekolah . haha , then lepas 1 jam main . game dihentikan sbb ujan lebat . then sebelum balik p solat n tunggu bas . sumpa penat gila arini . letih . hw berlambak . poning . huh . hadapi nii dgn tenang faizrin iooioioo :D
p/s . kelemahan masih byk . aku kena perbaiki kelemahan tu kalau nk main utk sekolah . :D jangan pernah putus asa derr . ^^

No comments:

Post a Comment