Saturday, April 9, 2011

jangan pernah wujud perasaan Putus Asa dalam hidup kita !

as salam , selamat sejahtera dan salam perpaduan !

arini bdk u15 bola sepak sekolah aku lawan . jadi tuan rumah pulak tuu . so aku kena bertugas sebagai QM yg berwawasan  . hahaha . jadi water boy n jadi budak miloo ! hohoho . mcm biasa , hari nii semua sekolah kt MAS kena ganti sekolah . so bdk tak ramai yg dtg . biasa laa . dah faham sgt . so masa first aku terus lari p padang . angkt payung n kerusi . haha . tepat jam 8.40 am game mula . first game bdk ssi lawan sab . ssi menang 1-0 . perh dah laa kena duduk bawah matahari . amik kau . panas tak panas aku cakap . ngeh . pastu masa dyorg lawan , bola ada sampai kt aku . haha . aku dgn bangga baling bola tu . sorry la keeper ea . jauh sgt aku baling . hhaha . penat kau kejar bola aku . tp tak apa . aku keeper gak . ngeh ! :P then lepas tu bola tu pergi jauh . keeper tu pun kejar . haha . then lepas beberapa game bdk sekolah aku lwn . first game lwn nusajaya . dyorg tewas 2-0 . *kalau laa aku boleh main , aku memang nk main . cuma aku terlajak setahun . hahaha . then masa game kedua aku tak dapat tgk dyorg main sbb aku g amik exam paper BM dgn Chemist . haha apa laa result aku nanti . redha je laa . huhu . then lepas dah siap exam aku turun p padang . game ketiga dyorg . cikgu letak semua pemain sub . haha . terbaik . aku jadi coach keeper . ngek . lain aku suruh buat , lain yg dia buat . haha tapi tak apa . next year korang boleh buat lg . jgn pernah putus asa sbb tu sikap syaitan . ! . then lepas dyorg dah abis lwn . aku mcm biasa g amik makanan dgn air kt kantin utk bdk bola n bdk QM . perh makanan dia . ayam dgn sayur == . ngeh . bersyukur je laa . :D . then abis pukul 2 , aku pun balik dgn hati yg tenang . hahaha . okayy itu saja . malas nk merapu malas nk merepek lg . ngeh . as salam ^^
p/s : Isnin Selasa ada training softball . rabu friendly dgn SMTP :D

No comments:

Post a Comment