Tuesday, March 1, 2011

Karier sebagai seorang Penjaga Gol (GK)

As Salam ,
haha . hari memang hari yg paling memenatkan bagi aku . seawal jam 4.30 pagi aku dah bangun . haha . semangat nak belajar punya pasal . hoho . lepas dah siap siap ssemua , lebih kurang pukul 0615 aku keluar dan tggu bas . waa , akhirnya naik bas aircond . hahha . so smpai sekolah lebih kurang pukul 0710 . gilaa laa lebih kurang 1 jam beb . huh . sampai sekolah terus beratur . lepastu dgr ckgu membebel kt tapak perhimpunan . 1 perkara pun aku tak faham sbb lgsg tak dgr . bosan beb . so lepas perhimpunan dak kelas aku g anjung sbb ada ujian segak . slmt aku tak kena lg . hoho . next priod konpem kena . haissh . lepas dah abis time sekolah lebih kurang pukul 1420 aku turun g kantin dulu sbb nak isi perut n then g surau utk menunaikan kewajipan sbgai hamba Allah . so lepas dah solat semua , bermula sesi latihan bola . hha . amik kau kena  lari 6 round . huh . gila laa beb . lepas dah lari 6 round . aku kena buat stesen utk keeper . haha . slmt okayy sikit . pastu kena lompa katak 3 set . perh bagai nak tercabut kaki aku . dgn betis mula tegang . huh . tp aku pasrah sbb tu smua utk kebaikkan aku juga .  so lepas dah buat benda alah tu semua . so time utk main 9 sebelah . haha . hampir 45 minit aku main , tiba tiba kaki aku kejang . haishh . slmt kejap je , so ckgu terus tukar aku utk elak aku cedera . :)) . so lebih kurang pukul 1800 cikgu suruh berhenti . so ckgu bagitahu . game utk U18 adalah 21/3/11 . fuyoo . naik skolah terus lawan . dan pasukan yg mungkin aku lawan ialah SMK SELESA JAYA , SJK (C) FOON YEW dan SEKOLAH ST JOSEPH . padang yg akan digunakan adalh padang SMK TASEK UTARA . insya'allah aku dah bersedia . :))

No comments:

Post a Comment