Wednesday, February 9, 2011

Terseliuh :')

aduhh ! sakit yg tak dpt dibayangkan laa . nii laa first time tgn aku terseliuh . huh . masa main softball td laa . ckgu syam ngn ckgu fadh pggil aku . suruh main softball (Happy gila ) . so tak akn aku nak tolak pulak . rezeki tuu . org tua cakap , rezeki jgn ditolak ,maut jgn dicari . aku cakap pulak , maut konpem kita dpt , rezeki mesti dicari . HAHA . so aku pun pergi laa latihan tuu . best gak laa . cabaran baru nii . mula mula kena lari dari tempat pukul tuu ( tak tau nama deyh ) sampai ke base 1 . bdk laki kena lari bwh 3.5 saat . huh . alhamdulillah , aku dpt buat 3.44 saat . haha . lepastu buat tu , kita org kena lari dari base 1 ke base 2 . huhu . so aku pun lari laa dari base 1 ke base 2 . sampai kt bse 2 tu kita org kena buat slide . huhu  best tuu . ahaha . so aku pun buat laa slide tu . waa , menjadi siot . tp amik kau , pergelangan aku lebam . pastu aku tak ley main . maybe terseliuh kot . perh sedih siakk . baru nak main tp dah jd mcm nii . sedih gilaa . urm . aku harap tgn aku akn pulih secepat mungkin . amin Ya Rabbal alamin , amin .

2 comments:

  1. ala, , , ,cian lorh, , ,smgt sgt smpi tseliuh plak, , ,huhu, , ,hope cpat smbuh, , , ,amin...

    ReplyDelete
  2. huhu . amin . alhamdulillah tgn sy dah okayy wak . :)

    ReplyDelete