Thursday, February 17, 2011

Selamat Jalan Sahabat !!

haha . perh sedih gila dok . hoho . tadi aku dgr evi cakap bdk tuu nak pindah . haha . terkejut jugak laa aku  . huh . tp apa nak buat . itu semua kehendak dia or family dia . so pasrah jew laa . faiz faiz ! kau kena kuat aw . lupakan semua nii . kau muda lg laa . lagipun allah s.w.t dah merencanakan yang terbaik utk kau . ingt wahai Muhammad Faizrin B Mohd Pauzi . pelajaran lg penting buat masa sekarang . ingt faiz , kejar cita cita baru kejar cinta . huhu . tp aku tak boleh laa nak bohong perasaan sedih aku nii . rasa sebak jew aku . huh . alaaa faiz , apa kau nak kisah ? Allah dah sediakan yg  terbaik utk kau . kau jgn risau laa k . be strong . memang laa . tp aku mmg..... . tak tahu laa nk cakap mcm mana .dah laa aku tak pernah cakap dgn dia . tak pernah tegur dia  . urm . sedih laa . nii last minit pulak aku tahu dia nak pindah . thank evi sbb kau cakap dia nak pindah . kalau kau tak cakap mmg aku tak akn tahu . tapi kenapa dia nak pindah sekolah ? . :) .. urm apa pun aku doakan dia semoga berjaya kt convent . so jagala diri ea . k . salam  :')
p/s utk dia . awk , jaga diri ea kt sekolah baru . jgn lupa kita org kt sinni walau persahabatan baru terjalin 3 minggu . sy tak sempat nak kenal diri awk . maaf taw . sy harap nanti suatu hari kita akn dapat bertemu . insya'allah . n jgn lupa accept sy kt fb . hehe . k . salam wak . :)

No comments:

Post a Comment