Saturday, February 26, 2011

Sambutan Maulidurasul Peringkat SMK Taman Bukit Indah

as salam
arini sambutan maulud peringkt skolah . awal2 pagi aku dah dtg ke sklah . smngt psl . huhu . dah smpai aku terus cari bdk selawat utk persiapkan dan perkemaskan bacaan . haha . tpt jam 8.30 kita org mula berarak . haha . best la juga . tp pengalaman pertama aku adalah berselawat dgn menggunakan healer . haha . teruja gak ckgu suruh pegang . besar tanggungjawab . huhu . lepas dah berarak terus masuk dewan dan keluar balik utk memperkemaskan barisan . lepas dah perkemas semua , ckgu Azharul datang kt aku . katanya nak bergambar dgn Khairul Fahmi Che Mat . aku terkejut , rupanya yg dimaksudkannya adalah aku . haha . teruja beb . hehe . thank ckgu , ckgu dah naikkan smngt sy . :)) . n then tepat jam 9.30 . aku dgn bdk berzanji naik atas pentas . lepas tu aku mula selawat dgn menggunakan mic. aku ketua . haha . alhamdulillah aku dpt buat dgn baik . suara pun tak putus . thank kepada semua bdk selawat . yg memberi sokongan kt aku . haha . :)) . lepas dah berselawat aku turun . pastu ceramah oleh tetamu jemputan . dah abis semua tu , aku pun balik naikki evo 3 . ahaha  .

No comments:

Post a Comment