Friday, February 25, 2011

penat wow ~

as salam .

perh , penat tak penat an hari nii  dah laa pagi tadi dpt tidur 3 jam je . fuyoo . haha . pukul 3.25 pagi aku dah bgn , nak siapkan  keje pny pasal . haha . tapi bila dah bgn semua benda tak siap lg . dgn printer bermasalah . haishhh . pastu g je skola dgn membawa hutang2 keje skola . bgaimana pun jiwa aku tenang gak sbb dipilih menjadi ketua selawat skolah . waaa ~ Alim laa aku lepas nii . huhu . insya'allah . amin . lepas dah dipilih aku mula berselawat je . kali nii dah kali ketiga keempat masuk team selawat . haha . muka aku je asyik ada kt atas pentas . haha . tp nak buat mcm ne ann . rezeki aku . huhu . alhamdulillah . lepas dah abis baca aku naik kelas . n then bljr seperti baca . pastu dpt result . ada result yg boleh membuat aku tersenyum dan ada result yg buat aku tergelak . wkakaka . haha  . lpas dah 6 jam kt skolah , aku pun balik naik van . lepas tu g solat jumaat . lepas solat aku online fb . haha . tepat jam pukul 3.10 aku bersiap utk g skolah balik sbb ada training bola . smpai dalam pukul 3.40 . haha . lewat doh . pastu siap pakai boot smua , ckgu suruh lari 6 round !! mak uu . penat gila siakk . dah laa aku set stamina utk 3 round je . haishh . tp pasrah je laa . haah . so aku pun lari laa . lepas lari kita org buat stretching . haha . nii laa masa nak cari nafas . huh . lepas dah siap semua aku g minum air . haha . lepastu dtg ckgu lain , pastu dia suruh lari lg 2 round . perh , penat wey . kejang kaki . impak dia , aku rasa badan aku ringan gila . thank ckgu . :)) aku teringat masa darjah 5 , ckgu Ahmad Rizal suruh kita org lari 200m dalam masa 30s dan buat 3 set . amik kau . penat gila . tp impak dia , bdan aku ringan gila mcm boleh terbang . haha . tu laa tugas sbgai seorg atlet . penat itu perkara biasa . so aku cuba perbaiki stamina aku . insya'allah .

No comments:

Post a Comment